טרגדיה בויליאמסבורג

גופת מנחם שטארק נמצאה חרוכה וכבולה בפח אשפה

מקורות במשטרת ניו יורק מאשרים כי הגופה שנמצאה בפח האשפה בלונג איילנד כשהיא חרוכה וכבולה, היא גופתו של איש העסקים החרדי מנחם שטארק. • לאחר שנחטף על ידי אלמונים בסוף השבוע, הציעו קרובי משפחתו של שטארק סכום של מאה אלף דולרים למי שישיב אותו לביתו בחיים (חדשות, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק ז"ל, משמאל: הרכב בו השתמשו החוטפים (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

במשטרת ניו יורק מאשרים כי הגופה שנמצאה כשהיא חרוכה וכבולה בפח זבל בלונג איילנד, היא גופתו של יזם הנדל"ן החרדי מנחם שטארק ז"ל.

ביום שישי בבוקר הגיע פרננדו ק'רף - בעליה של תחנת הדלק אל המשרדים בלונג איילנד, על מנת ולפנות את השלג שנערם. "היה עשן שעלה מהפח הסמוך, אולם הייתי בטוח שמישהו זרק לשם סיגריה". סיפר פרננדו.

"שכחתי מהעניין לגמרי, עד שבשעות הצהריים יצאתי שוב לפח בכדי להשליך זבל, ואז שמתי לב שיש "ריח נוראי". זה כבר היה מידי חזק וידעתי שמשהו כאן לא בסדר. התקשרתי למשטרה והחוקרים שהגיעו גילו גופת אדם. זה היה פשוט בלתי יאומן". סיפר פרננדו.

שטארק ושותפו היו בהליכים משפטיים בגלל חובות

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בניו יורק, שטארק ושותפו ישראל פרלמוטר הנחשבים ליזמי נדל״ן ידועים בוילאמסבורג עמדו הן בפני טענות חלק מהדיירים המגיעים ממשפחות קשות יום על ליקויים בדירות, ומנגד בפני תהליכים משפטיים על החזרי הלוואות שלא שולמו.

כך לדוגמא, לוו השניים בשנים 2006 ו-2007 סכום של 51 מליון דולרים, כשבשנת 2009 הוגשה נגדם תביעה על חוב של כ-30 מליון דולרים בבית המשפט המחוזי בברוקלין. לטענתם, הם עשויים היו לזכות במשפט.

כזכור, בליל יום חמישי (ארה"ב) שטארק - חסיד סאטמר ויזם נדל"ן מוכר, לא שב לביתו בשכונת וילאמסבורג, וגרם לחשד אצל בני משפחתו לגבי המתרחש עמו. לאחר חיפושים שנפתחו אחר עקבותיו, עלה חשש כבד כי הוא נחטף על ידי אלמונים. מאוחר יותר, אישר תיעוד ממצלמות אבטחה בניו יורק את החשד כי שטארק אכן נחטף.

כך נחטף מנחם שטארק ז"ל (מצלמות האבטחה)

במהלך סוף השבוע, הביעו בני משפחתו של שטארק תקווה כי יחזור לביתו בחיים. בארגון השומרים, הפיצו ביום שישי האחרון את תמונתו ופרטיו של שטארק, תוך בקשת סיוע ועזרה מכלל הציבור להשתתף ולסייע בחיפושים אחריו. בנוסף, בני משפחתו של שטארק הציעו פרס של 100 אלף דולרים לכל מי שישיב אותו בשלום.

החפ"ק החרדי שהוקם במהלך החיפושים אחרי שטארק (צילום: באדיבות 'השומרים')

כאמור, כחצי שעה לפני כניסת השבת (שעון מקומי), נמצאה בלונג איילנד ע"י הבלשים גופתו של גבר בסביבות גיל ה-40 כשהיא כפותה ושרופה ומושלכת בתוך פח אשפה.

על פי ההערכות המשטרה, שטארק נחטף בשעות הלילה של יום חמישי בשעה שיצא ממשרדו הממוקם בין ברודוויי לשדרת הריסון.

לדברי בני המשפחה, בתחילה הם ניסו לאתרו בכוחות עצמם, אולם לאחר שהגיעו למשרדו וגילו כי הוא ריק, כשמכונית הלקסוס השחורה שלו חונה בחוץ. החליטו לבקש את עזרת המשטרה וארגון 'השומרים'.

יהי זכרו ברוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר