עידן מזים את השמועות: "לא עורק למחנה פרוש"

בשיחה עם "כיכר השבת" מזים חבר מועצת עיריית אלעד, אבי עידן, את השמועות על כוונתו לערוק ממחנה ש"ס למחנה פרוש: "אשתי אמרה שתהיה לי בעיה בשלום בית" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חבר מועצת העיר אלעד אבי עידן (צילום: יח"צ)

כשבוע לאחר עריקתו של אבי דיין, איש ש"ס, אל מחנה ראש העיר הנבחר, ישראל פרוש, מועצת עיריית אלעד עדיין סוערת. כעת, טוען חבר מועצה נוסף כי ראש העיר ניסה לשכנע אותו להיות "העורק" השני מהסיעה הספרדית.

"פרוש אמר לי כי בעוד שבוע ימים כולם ישכחו מהמהלך של דיין, וכי לדבריו אני לא מבין כמה כוח יהיה לדיין ושהוא ידאג שיכבדו אותו", מספר אבי עידן, חבר המועצה מטעם ש"ס, בשיחה עם "כיכר השבת". לדבריו, "כך הוא מנסה לקנות גם אותי. הוא רק לא מבין שהמערכות אצלי פועלות אחרת. ולהבדיל, לי יש ערכים ומוסר".

בעקבות שיחת הטלפון בינו ובין ראש העיר, אשתו הזהירה אותו לבל יעז להיות "העורק" השני. "אשתי ששמעה אותי מדבר עם פרוש, אמרה לי שאם אני אעשה את מה שדיין עשה אז תהיה לי בעיה בשלום בית", אומר עידן ומוסיף "היא לא מוכנה לחיות עם אדם ללא ערכים".

"בתי אמרה לי שהיא התפללה שזה לא אני כאשר היא רק שמעה שמישהו בשם אבי ערק לפרוש", הוא מספר על הלך הרוח בביתו, "בבית אצלי יודעים שיש לי יחסים טובים איתו, ושאם הייתי עושה את זה היא הייתה מתביישת בי".

"איפה ערכי המוסר"

בעקבות גל השמועות ששוטף את אלעד בימים האחרונים, חש עידן צורך להזים את השמועות לפיהם בכוונתו לערוק למחנהו של פרוש: "אני מרגיש חובה להזים את השמועות שכל כך נהנים להפיץ בעיר שכאילו אני עומד להצטרף לדיין. הציבור פונה אלי מכל הכיוונים בשאלה הזאת והגיעו מים עד נפש. יש גבול עד כמה רחוק יכולה מערכת הבחירות באלעד להגיע, מעבר לחילול השם הגדול שמתחולל פה, איפה כבוד האדם, איפה ערכי המוסר ואפילו הפשוטים ביותר".

חבר המועצה לו זו הקדנציה הראשונה, מספר כי הפוליטיקה היא מקום לא נקי, לצד זאת הוא נתקף חרדה כשגילה עד כמה היא מלוכלכת: "כולם יודעים שיש לכלוך בפוליטיקה, ידעתי את זה כשהסכמתי להיכנס לרשימה ולרוץ בבחירות האחרונות, אבל מה שקורה פה זה הרבה מעבר ללכלוך, זה כבר עבר את התחום ומגיע למחוזות שאפילו אצל החילונים הכי גמורים ואפילו אצל הגויים לא רואים".

"הציבור סמך עלי כשהצביע ש"ס ומצפה שאני אהיה נציג נאמן לרשימה אותה הצגנו כנבחרי ציבור". עידן שולח עקיצה בכיוונו של אבי דיין ואומר כי "אותי כן מעניין הציבור ששלח אותי ולא העניין האישי שלי, אינני צריך תפקידים ואינני צריך לא כסף מאף אחד ולא כבוד, ואני מתכוון לשרת את הציבור שבחר בי כחלק מתנועת ש"ס הן מהקואליציה אם תקום והן מהאופוזיציה אם זה מה שנגזר", הסביר עידן.

מלשכתו של ראש העיר נמסר בתגובה כי "ראש העיר לא פנה ולא יפנה לאף חבר סיעה אחרת בבקשה לפעול נגד סיעתו. יחד עם זאת, ראש העיר פותח את ידיו בקריאה לכל חברי סיעות הבית לקבל אחריות ולהצטרף לקואליציה רחבה שתועיל לקידום העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר