מקורביו של פרלמוטר מגיבים: "לא ייתכן שהוא רצח את שטארק"

לראשונה מאז פרסום החשד נגד ישראל פרלמוטר כי רצח את שותפו מנחם שטארק. מגיבים מקורביו : "פרלמוטר, איש יקר תומך גדול של הקהילה ולא ייגע בחיים בזבוב" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק ז"ל (צילום: אלי ואל VIN)

תעלומת החטיפה והרצח של הנגיד החרדי בברוקלין. לאחר הפרסום הבוקר בעיתון דיילי ניוז על כך שחוקרי המשטרה מצביעים על מספר כיווני חקירה אפשריים בהם גם האפשרות כי שותפו של מנחם שטארק, ישראל (סם)פרלמוטר הוא זה שעומד מאחרוי הזמנת הרצח, מביעים ידידיו של פרלמוטר זעזוע מהאשמות ודוחים אותן בנחרצות.

"פרלמוטר, איש יקר ואהוב תומך גדול של הקהילה ולא ייגע בחיים בזבוב, אנחנו מבינים את הקושי של המשטרה לאתר קצה חוט בפרשה החמורה ואת העובדה שבכל רגע הם מפריחים כיוון חקירה חדש אולם לפרלמוטר אין ולא היה כל קשר לאירוע המחריד הזה".הסבירו הידידים בשילה לכיכר השבת.

זכותה של המשטרה לעלות אופציות אפשריות ומניעים לרצח אולם לא ייתכן "ללכלך" על אדם יקר ללא סיבה מספקת. טוענים הידידים.

בתוך כך על פי דיווח בניו יורק פוסט הבוקר (שעון ארה"ב) הרי שבחקירתו במשטרה אמר פרלמוטר כי החובות של שטארק בהלוואאות הינם למעלה ממליון דולר זאת בנוסף למליונים נוספים בהשקעות נדל"ן.

פרלמוטר ניסה לסייע והצביע על כמה אופציות אפשריות של אישים העשויים אולי להיות מעורבים בחטיפה וברצח הנורא.

במקביל מדווחים כלי התקשורת פרטים חדשים מחיקרת הרצח כשעל פי ראיות החוקרים, שטארק נאבק במשך חמש דקות בחוטפיו שהדביקו על פיו דבק נצמד ואזקו את ידיו, כשלהערכתם הוא נחנק למוות במהלך הנסיעה ברכב המיני וואן הלבן בשעה שאחד מהחוטפים ישב עליו.לטענת החוקרים הכויות נגרמו לשטארק לאחר שכבר מת וזאת במטרה לטשטש עקבות מתוך כוונה להסתיר את הפשע ע"י שריפת הגופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר