רצח שטארק • עורך דינו של ישראל פרלמוטר: הוא מחוייב לסייע לחקירת המשטרה

עורך דינו של ישראל פרלמוטר, התייחס בראיון לאתר אמריקני לדיווחים כי הוא החשוד המרכזי ברצח שותפו העסקי מנחם שטארק, ואמר כי הוא "זועם וכועס נורא על הרמז כאילו הוא זה שאחראי למותו של ידידו הטוב" (חרדים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק ז"ל ובני משפחתו (מתוך האלבום המשפחתי)

התעלומה בברוקלין: פרשת חטיפתו ורציחתו של הנגיד החרדי מנחם שטארק ונסיבות מותו, ממשיכים להעסיק את כלי התקשורת בניו יורק המנסים להגיע לפתרון התעלומה ולפצח את הפרשה מי עומד מאחורי המעשה הנורא.

הבוקר, ציטט העיתון ניו יורק דיילי ניוז מקור במשטרה שבחר להפנות אצבע מאשימה דווקא לשותפו העסקי של שטארק, הנגיד ישראל (סם) פרלמוטר, כמי שעומד אולי מאחורי הרצח המזעזע.

הערב (שלישי), מתראיין פרקליטו של פרלמוטר עו"ד הנרי מזוריק ממשרד קליינמן רוזנבלט, לאתר היהודי אמריקאי vin, ומביע תמיהה על כך שמקור במשטרה חולק מידע עם כלי התקשורת בזמן שהעמדה הרשמית של המשטרה כלל לא קבעה דבר בעניין האשמים.

"הלקוח שלי זועם וכועס נורא על הרמז כאילו הוא זה שאחראי למותו של ידידו הטוב" אמר עורך הדין.

בניו של שטארק אומרים קדיש לעילוי נשמתו (מתוך יוטיוב)

לדברי מזוריק, פרלמוטר עדיין שרוי באבל כבד ומבכה על הטרגדיה בה מצא את מותו שותפו העסקי, וכי הוא בחר לשתף פעולה עם חקירת המשטרה באופן מלא לגמרי.

"הוא הלך מייד לכל העסקים הנמצאים באזור המשרדים שלהם על מנת להשיג עדויות וקלטות וידאו שאולי תיעדו את החטיפה". סיפר הפרקליט. הוא הוסיף כי פרלמוטר מחויב לסייע למשטרה לאתר ולהעמיד לדין את הפושעים שביצעו את המעשה המזויע.

"אנו סומכים על כך שחוקרי המשטרה פועלים ללא לאות למצוא ראיות ולפצח את הפרשה ולא עסוקים להפיץ שמועות פוגעניות וכוזבות". סיים הפרקליט את דבריו בעקיצה חדה כלפי הגורמים במשטרה שהדליפו מידע כנגד פרלמוטר.

יצויין, כי דוברות משטרת ניו יורק סרבה להתייחס לשאלה האם פרלמוטר חשוד או לא במעשה. ואמרה כי הם אינם מתייחסים לאיש עד שנעצר.

כזכור, שותפו של פרלמוטר מנחם שטארק ז"ל בן ה-39, נחטף ביום חמישי האחרון מחוץ למשרדו שבברוקלין, יום לאחר מכן, נמצאה גופתו כשהיא שרופה וכבולה בתוך פח אשפה בלונג איילנד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר