אלעד: רכבו של אבי דיין הושחת

רכבו של חבר מועצת העיר אלעד, אבי דיין, הושחת בידי אלמונים • דיין, שערק ממפלגת ש"ס למחנה ראש העיר פרוש: "אני עושה את זה למען התושבים" • צפו בתמונות (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרכב שהושחת (צילום: אבי דיין)

מכוניתו של חבר מועצת עיריית אלעד, אבי דיין, הושחת הבוקר (ד') בידי אלמונים ששפכו פח צבע על השמשה הקדמית של רכבו.

"נורא צר לי לראות שישנם אנשים שכך מתנהגים", אומר אבי דיין בשיחה עם "כיכר השבת". לדבריו, מדובר במיעוט, "אני מאמין כי מדובר בקומץ ממש קטן שמציתים את האש".

למרות מקרה ההצתה וההפגנות נגדו, דיין נשמע מעודד. "הרבה מהציבור הספרדי תומכים במהלך שלי לקדם את העיר למען התושבים" הוא אומר, "אני מקבל תמיכה מהמון רבנים התומכים בי ומאמינים בדרך בה אני צועד. מי שמכיר אותי באופן אישי יודע שאני עושה את למען התושבים".

ההתנכלות כנגד חבר המועצה "העורק" מש"ס, החלה לפני כשבוע ימים, כאשר במהלך ישיבת מועצת העיר תמך בהצעות לסדר שהגיש ראש העיר הנבחר, ישראל פרוש, בכל הנוגע לאיוש הועדות השונות. במחנה ש"ס בעיר התרעמו על דיין, כאשר בתחילת השבוע הפגינו מול ביתו עשרות אנשים. המפגינים קראו פרקי תהילים וכינו את דיין "בוגד".

לדברי אחד המפגינים: "זה בדיוק מה שחיים אמסלם עשה, הלך נגד החלטות של רבני התנועה, מה ההבדל בניהם? אנחנו כאן בכדי למחות על כבוד התורה".

בשלטים שהציבו המפגינים במקום נכתב: "אבי דיין מכרת את הספרדים - לך הביתה". בשלט נוסף הוצבה תמונתו של דיין עם הכיתוב: "בוגד" ובשלט נוסף נכתב "אבי דיין בגדת בנו, תחזיר את המנדט לש"ס".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר