תעלומת הרצח בברוקלין

מי רצח את מנחם שטארק? שינוי נוסף בכיוון החקירה

לאחר ששותפו החרדי של שטארק - ישראל פרלמוטר נחשד כשותף ברצח של חברו. שוב מהפך בחקירה: כעת אחד הנושים של שטארק הוא החשוד בהזמנת החיסול • על פי העדויות החדשות, אלמנתו סיפרה כי בעלה חשש מאוד כי עוקבים אחריו כבר כשבוע לפני ביצוע החטיפה והרצח האכזרי • כל הפרטים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

תעלומת הרצח בברוקלין. המשטרה שוב משנה כיווני חקירה בנוגע לפרשת חטיפתו ורציחתו של הנגיד החסידי מנחם שטארק וטוענת כי כנראה מדובר ברצח מוזמן ע״י אחד מנושיו.

אמש ציטט הניו יורק פוסט גורמים המעורבים בחקירה שהעלו חשד כי מי שעומד מאחורי המעשה הנפשע הוא שותפו של שטארק ישראל סם פרלמוטר, אולם הלה הכחיש זאת מכל וכל.

הבוקר מפרסמים כלי התקשורת האמריקאיים בשם גורמים במשטרה כי להערכתם מי שעומד מאחורי המעשה הוא אחד מנושיו הרבים של שטארק. ככל הנראה לאחד מהם נמאס להמתין לכסף והוא בחר לפעול כך, הסביר אחד החוקרים.

להערכתם של הגורמים, שני הבריונים שביצעו את החטיפה והרצח אינם תושבי ארה״ב והגיעו מאירופה לשם ביצוע המשימה. בנוסף הם מספרים כי אלמנתו של שטארק סיפרה כי ראתה את רכב המיניוואן הלבן בו השתמשו החוטפים חונה ממול ביתם בשכונת וילאמסבורג שבוע לפני הרצח. זאת בנוסף לחששות שהעלה בעלה בפניה כי עוקבים אחריו.

המשטרה ממשיכה לנסות ולאתר קצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה המסתורית תוך שימוש במצלמות וידאו של עסקים רבים בקרבת משרדו של שטארק וכן בסמוך לתחנת הדלק בלונג איילנד שם נמצאה גופתו כשהיא כפותה ושרופה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר