הרצח בברוקלין

צפו: אחד החוטפים נחשף עוקב אחר מנחם שטארק

שבוע אחרי הרצח המזעזע, שעה שהנגיד החסידי מנחם שטארק נחטף על-ידי אלמונים ממשרדו שבשכונת וויליאמסבורג וגופתו נמצאה כעבור יממה בפח אשפה כשהיא כבולה ושרופה, בידי המשטרה תיעוד ועדויות כי אחד החוטפים עקב אחר שטארק במשך שבועיים ימים • צפו בביריון עוקב אחר הנגיד (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

פרשת החטיפה והרצח בברוקלין: שבוע אחרי האסון הנורא שזעזע את הקהילה החרדית בניו יורק שבארה"ב, שעה שהנגיד החסידי מנחם שטארק נחטף על-ידי אלמונים ממשרדו שבשכונת וויליאמסבורג וגופתו נמצאה כעבור יממה בפח אשפה כשהיא כבולה ושרופה, מתברר כי המשטרה עדיין מתקשה בפענוח הרצח.

למרות זאת מהדלפות היוצאות מהחקירה עולה כי חוליית החטיפה והרצח קיימה מעקב הדוק אחר אורח חייו של שטארק במשך שבועיים לפחות כשהם "לומדים" את סדר יומו.

במצלמות האבטחה התגלה כי אחד החוטפים אף ארב לו ברחוב בו הוא גר רק כמה שעות לפני הרצח הנורא.

בתמונות נראה רכב המיניוואן מסוג דודג' כשהוא חונה בשעה 17.00 במורד הרחוב בו ממוקם משרדו של שטארק כאשר יוצא ממנו בריון בעל מראה אירופאי לבוש ז'קט משובץ בצבע בהיר וכובע סרוג על ראשו עם מכנסי ג'ינס ונעלי ספורט.

המקורות במשטרה טוענים כי האיש שהה במקום במשך כשעתיים לפחות וביצע מעקב אחר שטארק. בנוסף, טוענת המשטרה כי אותו חשוד נראה שבועיים קודם לכן כשהוא צועד בשכונת וויליאמסבורג בסמוך לביתו של הנגיד.

על פי הערכת החוקרים השתתפו בביצוע החטיפה והרצח שלושה חשודים כשאחד מהם שימש כנהג ואילו השניים האחרים ארבו לשטארק כשיצא ממשרדו לפני שבוע ב-11.30 בלילה, כפתו אותו, הצמידו לפיו סרט הדבקה והכניסו אותו בכוח למושב האחורי של רכב המיניוואן כשהם חונקים אותו למוות.

בתוך כך משפחתו של שטארק העלתה את סכום הפרס ל-72 אלף דולרים למי שיביא מידע שיסייע ללכוד את החוטפים והרוצחים.

"חשוב לעשות זאת על מנת להעמיד אותם לדין ולפתור את התעלומה", אמרו בני המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר