חקירת רצח שטארק: טלפון סלולארי מתחת לרכבו

חקירת רצח מנחם שטארק ז"ל: החוקרים מנסים לאתר את בעליו של הטלפון שנמצא מחובר לרכבו של שטארק ולאתר את החברה ממנה הושכר הרכב לחוטפים (חסידים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אחד החוטפים (צילום: מצלמות האבטחה)

למעלה משבוע חלף ולמשטרה האמריקאית אין ממש "קצה חוט" בפרשת חטיפתו ורציחתו המזעזעת של הנגיד החסידי מנחם שטארק ז"ל.

בשלב זה מנסים לאתר החוקרים את חברת ההשכרה ממנה הושכר רכב הדוד'ג הכסוף ששימש את החוטפים וכן מידע ממצלמות הנמצאות באזור תחנת הדלק בלונג איילנד שם נמצאה הגופה.

אמש דיווחה רשת הטלוויזיה האמריקאית wabc ניוז כי בלשי המשטרה מצאו טלפון סלולארי מחובר מתחת לרכב הלקסוס השחור של שטארק כאשר על פי המסתמן הוא שימש להאזנה ולמעקב. בשלב זה מנסים במשטרה לאתר את בעליו החוקיים של מכשיר הסלולארי.

במקביל מדווחים העסקנים בניו יורק כי לאחר הביקור של ראש העיר החדש ביל דה בלסיו במהלך השבוע האחרון כששתק וסרב לגנות את הדיווח של הניו יורק פוסט והכותרת הבעייתית שהקשתה "מי לא רצה שהוא ימות" ונתפסה בציבור החרדי כאנטישמית, הרי שבסוף השבוע בראיון לרדיו מקומי גינה ראש העיר את העיתון וציין כי הזעם של הקהילה החרדית על הכותרת המניפולטיבית הייתה מוצדקת.

צפו: אחד החוטפים עוקב אחר מנחם שטארק

"זו טרגדיה מה שקרה למר שטארק, ולבי יוצא אל בני משפחתו ואני יודע שעבור רבים, בקהילה היהודית זה היה רגע מאוד כואב, ואני רוצה לומר, קודם כל, אנחנו הולכים לחקור את זה לעומק אנחנו הולכים למצוא את מי שעשו את המעשה הנפשע הזה", אמר ראש העיר.

ראש העיר הוסיף ואמר כי "אנחנו מאוד ממוקדים - ואני יודע שמשטרת ניו יורק, יחד עם רשויות מחוז נסאו, שמו את החקירה בעדיפות גבוהה כדי לפתור את התעלומה "

בנוגע לכותרת הניו יורק פוסט שעוררה מבוכה וסערה בקהילה היהודית אמר דה בלסיו "זה היה בעיקר לא הולם המשפחה הייתה בכאב, הקהילה הייתה בכאב, והכותרת הייתה לא הולמת. זה לא היה הוגן. זה היה פוגע, ובאמת אין מקום לדברים מסוג הזה בעיר הזאת ... אז אני יודע שהרבה אנשים זועמים ואני שותף לרגשות הזעם שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר