החלום של עמי מימון: "הגר"ע בכה 'אף אחד לא עושה כלום בשביל רבי יעקב'"

שדר קול ברמה עמי מימון סיפר במהלך תכניתו כי הרב עובדיה יוסף הגיע אליו בחלום כשהוא ממרר בבכי, ואמר "תשמע, הבן שלי רבי יעקב יוסף זצוק"ל - אף אחד לא עושה כלום בשבילו", כך לדבריו של מימון. האזינו להקלטה המלאה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יעקב יוסף זצוק"ל ואביו מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל (צילום: ישי כהן)

השדרן עמי מימון טען הצהריים (ראשון) במהלך תכניתו ברדיו "קול ברמה", כי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל נגלה אליו בסוף השבוע בחלום כשהוא בוכה, ושאל אותו מדוע "לא עושים כלום" בשביל הבן - רבי יעקב יוסף זצ"ל.

במהלך התוכנית "חידודון" סיפר מימון: "אני רוצה לספר לכם משהו, ביום חמישי בלילה הלכתי לישון - ובחלומי נגלה לי בחלום מרן פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, מרן היה לבוש בבגדים רגילים, במעיל השחור הרגיל, לא עם העיטור של הזהב, ועם המגבעת הרגילה, ואז הוא התיישב לידי וחיבק אותי ונתן לי צ'אפחות של חיבה".

"פתאום מרן התחיל לבכות, אמרתי לו 'למה אתה בוכה'? והתחלתי לבכות אתו, והוא ממשיך לבכות, ממש בכי עמוק, בכי קשה, החלום כל כך ברור לי, אני זוכר הכל. אמרתי לו 'למה אתה בוכה', ואז הוא אמר לי 'תשמע, הבן של רבי יעקב יוסף זצוק"ל - אף אחד לא עושה כלום בשבילו, ואז הרב עובדיה חזר לבכות שוב, בכי חזק מאוד".

מימון המשיך וסיפר: "הבטחתי לו 'מרן בעז"ה - באמצעות הכלי שנמצא בידיי אני אעשה משהו בקטע של להגדיל את שמו של בנו רבי יעקב זצוק"ל, ואני פונה למאזינים - אני מחפש רעיון איך לעשות את זה".

"כשאמרתי לו שאני מבטיח שאני אעשה משהו בעניין הבן שלו" סיפר מימון, "מרן חזר לחייך, חיבק אותי חיבוק גדול ונישק אותי".

האזינו לסיפור המלא של מימון באדיבות רדיו 'קול ברמה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר