אלעד: אלו תיקים יקבל אבי דיין?

הקואליציה באלעד בשלבי הקמה אחרונים, אך צעירי ש"ס ממשיכים במלחמתם נגד אבי דיין, ש"ערק" לצד ראש העיר, ודורשים כי לא יקבל כל תפקיד מטעם תנועת ש"ס (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אבי דיין (צילום: באדיבות המצלם)

הקואליציה בעיר אלעד טרם הוקמה, כאשר שני הצדדים, ש"ס ויהדות התורה, עמלים להתגבר על המכשולים האחרונים, כפי שדווח בהרחבה לראשונה ב"כיכר השבת".

בנתיים, תומכי תנועת ש"ס לא שותקים וממשיכים את מלחמתם באבי דיין, חבר מועצת העיר ש"ערק" למחנהו של ראש העיר ישראל פרוש.

אמש (שלישי) צעירי ש"ס בעיר אלעד הפיצו תמונה ברשתות החברתיות, בה נכתבו משפטים בגנותו של דיין: "מי שפרע מאנשי דור המבול מאנשי דור הפלגה ומאנשי סדום ועמורה וממצרים בים הוא עתיד להיפרע ממי שאינו עומד בדיבורו".

דבריו של יו"ר ש"ס המקומי, צוריאל קריספל באתר "כיכר השבת" לפיהם דיין ביקש לחזור לסיעה וכי הוא יקבל תפקיד בחלוקה שתהיה בסיעה, עוררו את זעמם של הפעילים.

"אם זה אכן נכון ר' צוריאל אתה יכול כבר לקפל את הפעקאלאך וללכת הביתה", כתבו הפעילים. לדבריהם, "אסור לתת לדיין שום תפקיד צריך וחייב להדיח אותו מכל תפקיד מעתה ועד עולם, זה לא יתכן שירקו עליך ועלינו ועוד נגיד שיורד גשם. דיי להפקרות הזאת! לבוגדים אין מקום בשום מחנה!".

אבי דיין עצמו שיקבל את התפקידים: תיק הנדסה, חבר וועדת תכנון ובניה וחבר בוועדת הכספים, מכחיש בשיחה עם "כיכר השבת" את דברי קריספל: "אני לא ביקשתי לחזור לסיעה כי אני לא פרשתי".

על מחאת צעירי ש"ס בחר דיין שלא להגיב: "אני שומר על זכות השתיקה".

התמונה שהופצה ברשתות החברתיות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר