ניו יורק: חסידות קארליי העניקה שי לבנו של מנחם שטארק ז"ל

במסגרת אירוע שנערך בניו יורק הוענק שי לבנו של מנחם שטארק שנרצח לפני מספר שבועות. את הפרס, העניק לבן אדמו"ר שמוסדותיו נהנו לאורך השנים מתרומותיו של שטארק (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק ז"ל (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

הרצח שהסעיר את ניו יורק: רבים מתושבי שכונת וילאמסבורג בניו יורק, התאספו במוצאי השבת האחרונה למסיבת מלווה מלכה לטובת מוסדות קארליי אליהם נהג מנחם שטארק ז"ל לתרום לאורך השנים וילדיו לומדים בהם.

במהלך הנאומים שנישאו במקום, התייחס מנהל הישיבה לעובדה שדקות לפני החטיפה שטארק התקשר אליו על מנת לברר פרט מסויים בעניין חינוך ילדיו. "הוא היה מסור תמיד בלב ונפש לבני משפחתו", סיפר המנהל.

הענקת השי לבנו של שטארק ז"ל (באדיבות המצלם)

במהלך האירוע, העניק האדמו"ר מקראליי שי בדמות כלי כסף מהודר לאביו של הנרצח ולבנו הצעיר, וזאת כאות הוקרה על תרומתו של בן משפחתם למען המוסדות.

כזכור, הטרגדיה הקשה אירעה לפני כחודש כאשר מנחם שטארק ז"ל בן ה-39, נחטף מחוץ למשרדו שבברוקלין, יום לאחר מכן, נמצאה גופתו כשהיא שרופה וכבולה בתוך פח אשפה בלונג איילנד.

המצלמות תיעדו; החוטף עוקב אחר שטארק (מצלמות אבטחה)

לאחרונה דווח, כי גורמים במשטרת ניו יורק הביעו הערכה אופטימית כי נמצא קצה חוט בקשר לפרשת חטיפתו ורציחתו של מנחם שטארק.

לטענת הגורמים במשטרה, נמצא קשר בין הטלפון הסלולארי שהונח לצורך מעקב מתחת לרכב הלקסוס של הנגיד, בין רכב המיניוואן הכסוף מסוג דוד'ג ששימש לצורך החטיפה ובין קבלן שהיה בקשרי עבודה עם שטארק, וביניהם נוצר ויכוח על חוב של 20 אלף דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר