המבקר של המודיע נרדם? דמות חייל הופיעה בעיתון

לעתים קרובות, מבקש המבקר בעיתון המודיע לגזור בלוריות של ילד חרדי או למחוק מילים כמו 'זוג' ו-'השכלה אקדמית', אבל חייל במדים, בימים אלו, זה כנראה בסדר (ברנז'ה, עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(סריקה: מתוך בלוג הפרסום החרדי "פשקוויל")

ימים קשים עוברים על עולם התורה בארץ ישראל. הממשלה, בהובלת יאיר לפיד ונפתלי בנט, מקדמת חוק גיוס לתלמידי ישיבות ומבקשת לפתוח תיקים פליליים לצעירים שיבחרו למות באוהלה של תורה. העסקנים החרדים עושים השתדלות מול גורמים בממשלה ובצה"ל באמצעות דורון ותפילה, אחרים גם במלחמה, ומכנה משותף מוביל את כולם: לבטל את רוע הגזירה.

מודעה של מפעל הפיס שעלתה לאחרונה ביומונים באמצעות משרד הפרסום אפיקים, הציגה דמות "לוטוגוץ" של חייל במדים. במסגרת הקרדיט שמשרד הפרסום החרדי משייך למודעות שמגיעות מוכנות מהמשרד החילוני, עליו להתאים את המודעה למגזר החרדי ולבדוק שאין מסרים או תמונות שלא יעברו את הביקורת של "המבקר" בעיתונים השמרניים.

לפי בלוג הפרסום החרדי "פשקוויל", במקרה של מפעל הפיס והחייל שהתמזל מזלו, מישהו פישל. ודמות ה"לוטוגוץ" של חייל במדים, הופיעה גם ביומון החרדי "המודיע".

המבקר בביטאון החסידי, מבקש לעתים קרובות לגזור בלוריות של ילד חרדי או למחוק מילים כמו "זוג" או "השכלה אקדמית", אבל חייל במדים, בימים אלו, זה כנראה בסדר גמור.

את תגובת 'המודיע' לא ניתן היה להשיג עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר