אסון ההדברה: הילד מיכאל גרוס אושפז שוב ב"שניידר"

שבוע לאחר ששני האחים למשפחת גרוס שוחררו מבית החולים "שניידר" בפתח תקווה, הלילה אושפז שוב האח הגדול, חיים מיכאל, לצורך סדרת בדיקות וטיפולים (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
האחים גרוס עם שחרורם מבית החולים (צילום: ישראל כהן)

שבוע אחרי ששני האחים למשפחת גרוס - חיים מיכאל ורפאל יצחק, בני חמש ושבע, שוחררו לביתם לאחר קצת יותר משלושה שבועות אשפוז בבית החולים "שניידר" בפתח תקווה, האח הבכור אושפז הלילה שוב בבית החולים.

חיים מיכאל בן ה-7 עובר סדרת בדיקות וטיפולים והבוקר אף עבר ניתוח קל כאשר כעת הוא מורדם במחלקת טיפול נמרץ.

לפי הדיווחים, בכלי הנשימה של מיכאל קיימת הצרה שהקשתה על נשימתו, בעקבות ההרעלה, והרופאים נאלצו לבצע ניתוח כדי להסיר את החסימה, בתקווה שישוב לאיתנו במהרה.

מבית החולים נמסר בתגובה: "ילדי משפחת גרוס נמצאים במעקב במרכז שניידר לרפואת ילדים. המעקב כולל טיפולים ובדיקות שונות ולעתים גם אשפוזים. המשפחה מבקשת לכבד את פרטיותה".

נזכיר כי בעת יציאתם מבית החולים, אמר האב הרב שמעון גרוס, בקול נרגש כי "אנחנו במערבולת רגשות, קשה להכיל את זה. לצד השמחה הענקית שאנו זוכים היום לחזור הביתה, עולים הרגשות והמחשבות על אביגיל ויעל. אנחנו חוזרים עם שני ילדים בריאים ושלמים ולפני כמה שבועות היה קשה להאמין שזה יקרה. נצליח בעזרת השם לחזור לחיים תקינים, נחזור לשמחה שהייתה לנו בבית".

"הרגשנו את החיבוק הגדול ואת ההשפעה של התפילות הרבות שנאמרו ואת האחדות הגדולה הזו", הוסיף האב, "זה נתן לנו כוחות נפש ותעצומות לעבור את התקופה הזו בקלות רבה יותר. הרגשנו שיש לנו עם מיוחד, אין מילים אחרות להגיד על עם ישראל, זה עם מיוחד. אנחנו רוצים גם להודות לבית החולים שערי צדק וגם לבית החולים שניידר".

בחודש שעבר, אושפזו שני האחים במצב אנוש בבית החולים "שערי צדק" בירושלים לאחר שנפגעו מהדברה בביתם בשכונת גבעת מרדכי. ההדברה, גבתה את חייהן של שתי אחיותיהן הקטנות, יעל ואביגיל, בנות שנה וחצי וארבע.

בעקבות מצבם הקשה והחשש הממשי לחייהם, הוזעקו מומחי בית החולים "שניידר" עם מכשיר ה"אקמו" המחליף את פעולות הלב והריאה, כדי שיסייעו בהצלת חייהם של הילדים.

שעות ספורות לאחר מסע הלוויה קורע הלב, בו נפרד אבי המשפחה, הרב שמעון גרוס מבנותיו הקטנות, הועברו שני האחים לבית החולים "שניידר", תוך שהם מחוברים למכשיר ה"אקמו".

בימים הראשונים לאשפוזם, נותר החשש הממשי לחייהם ועם ישראל כולו התאחד בתפילה וזעקה וקבלות טובות למען רפואתם של שני האחים.

ואכן, באורח נס ובחסדי שמים, אט אט התגברו האחים על ההרעלה החמורה, תחילה שב הלב לפעול ולאחריו הצליחו לנשום בכוחות עצמם עד שהתעוררו מהתרדמת והחלו לתפקד ולשוב לבריאות איתנה.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל כל העת לרפואתם השלמה והמהירה של הילדים חיים מיכאל שלמה בן מיכל ורפאל יצחק אייזיק בן מיכל בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר