מנהלת השירות האזרחי: עד כה שירתו כ-5,615 מתנדבים חרדים

לקראת הישורת האחרונה לאישור החוק לגיוס החרדים, מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי לאומי, שר-שלום ג'רבי נועד עם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו שהבטיח לסייע (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ששון תירם)

על רקע הישורת האחרונה לקראת אישור החוק לגיוס החרדים, מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי לאומי, שר-שלום ג'רבי נועד עם הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, בלשכתו בירושלים.

במהלך הפגישה סקר ג'רבי בפני הרב לאו את פעילותה של מנהלת השירות האזרחי-לאומי, בדגש על פעילותם ותחומי שירותם של המתנדבים החרדים.

ג'רבי הציג לרב נתונים אשר מצביעים על עלייה מרשימה במספר המתנדבים החרדים מידי שנה, כאשר סה"כ סיימו או נמצאים בשירות כ-5,615 מתנדבים חרדים.

בנוסף שוחחו השניים על גלגולו של "חוק טל", ועדת פרי וועדת שקד. ג'רבי הביע בפני הרב את עמדתו אותה הציג בכל הוועדות, לפיה ראוי שהשירות יהיה בשיתוף פעולה תוך הסכמה והדברות. כמו כן הבהיר מנכ"ל המנהלת לרב, כי השירות האזרחי אין תפקידו לשמש "ככור היתוך".

"המנהלת דואגת שכל בחור חרדי שמגיע לשירות, יסיים את התנדבותו כחרדי. יש הקפדה על כך שכל מקום בו משרתים חרדים, יהיה מותאם לאורח חייהם ולהשקפת עולמם של הציבור החרדי על כל המשתמע מכך", אמר ג'רבי.

הרב לאו התרשם מהעשייה של המנהלת והבטיח לעשות כל שביכולתו לטובת פעילות מנהלת השירות האזרחי-לאומי.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי אמר לאחר הפגישה: "אני רוצה להודות לכבוד הרב על הירתמותו לטובת נושא השירות האזרחי-לאומי. לרב יש יכולת לאחות את השסעים בחברה ולאחד את הציבור הישראלי על כלל מגזריו. השירות האזרחי משמש כגשר בין המגזר החרדי לחברה הישראלית. אני רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה והידברות עם המגזר החרדי, כי רק זו הדרך הנכונה לשילובם בחברה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר