אלעד: נוצרים אוהבי ישראל מימנו, ראש העיר הודה בחום

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש הבטיח להקים תחנת מד"א בעיר וקיים, אלא שמתברר כי מדובר בין היתר בכספים של נוצרים אוהבי ישראל. לשכת פרוש: פעלנו מול מד"א (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש העיר ישראל פרוש (צילום: ישי כהן)

עם כניסתו לתפקיד, ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הכריז כי בעיר אלעד תוקם תחנת מד"א, זאת לאחר שמאז הקמתה של העיר הצעירה, מתנדבי ההצלה בעיר היו מתניידים ללא כל מענה המידי כבשאר הערים.

בראשית השבוע הבטחתו קוימה תוך שהוא מכריז בטקס הפתיחה כי "תחנת מד"א היא המזוזה של אלעד". הכרזה הגיונית בהתחשב בהצלת חיים שהתחנה המדוברת אמורה לתת.

אלא שמשפט אחד צד את עינינו בהודעה ששיגר דובר מד"א, זכי הלר, ובה נכתב כי באגודת ידידי מד"א בהולנד שתרמה את התחנה באלעד, חברים נוצרים. כשבסיפא של אותו נתון, אמר יו"ר האגודה כי הוא מודה לכל אלו שתרמו עבור המעמד המרגש.

"בעלה של יו"ר אגודת ידידי מד"א בהולנד, רוב שפרכר, נשא דברים בשם רעייתו, ד"ר מריאן שפרכר: 'זוהי זכות גדולה להיות פה. אגודת ידידי מד"א הולנד קיימת מזה 30 שנה, וחברים בה יהודים, לצד נוצרים אוהבי ישראל. אני מבקש להודות לכל תורמי האגודה על שאפשרו את המעמד המרגש הזה'", ציטט הלר.

ראש העיר ששמע במו אוזניו את הדברים, לא התבלבל ולא מחה על כך בזמן הטקס ולא לאחריו. "תחנת מד"א החדשה, הממוקמת בכניסה לעיר היא המזוזה של העיר", אמר פרוש בטקס, "אין ספק שמדובר ביום מרגש עבור עם ישראל, ואני מבקש להודות על מה שקיבלנו היום".

נזכיר, הציבור החרדי בהוראת גדולי ישראל נאבק זה שנים בקרנות וארגונים המקבלים תרומות מנוצרים, לאור זאת גוברת התמיהה הרבה כנגד ראש העיר החרדי.

מעיריית אלעד נמסר בתגובה כי "אין לנו מושג במה דברים אמורים. העירייה פעלה מול ארגון מד"א ומולו בלבד להקמת תחנת חרום להצלת חיי תושבים כמו בכל עיר ואם בישראל. נמשיך בשיפור השירות ונאחל בריאות שלמה לכל תושבי העיר".

תגובת מד"א לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר