בגלל שמירת שבת: סוכן נסיעות הציל נוסע מעלייה על "המטוס הנעלם"

סיפור מרתק מסעיר את אמריקה החרדית: סוכן נסיעות שסירב למכור בעצמו כרטיס טיסה לאיש עסקים בגלל שמירת שבת, הציל אותו מלעלות על מטוס הבואינג המלזי שנעלם (חרדים, עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מטוס של חברת מלזיה איירליינס (צילום: shutterstock)

פרשת היעלמותו של מטוס הבואינג 777 של חברת התעופה "מלזיה איירליינס", שעל סיפונו שהו 239 נוסעים, ממשיכה להסעיר את כלי התקשורת בכל רחבי העולם כמו גם את השלטונות המלזים התוהים האם מדובר היה בתאונה נדירה או אולי בחטיפה.

למרות תקוות בני המשפחות, נדמה כי איש מהנוסעים לא שרד את האסון הנורא, כשעדיין אף לא אותרו שרידי המטוס. על פי הדיווחים, יהודי תושב סיביר שברוסיה, היה במטוס כשגורלו כככל הנראה כשאר יתר הנוסעים.

אולם לצד החיפושים אחר שרידי המטוס, סיפור מרתק מסעיר את אמריקה החרדית, ולפיו בשל השמירה על קדושת השבת מנע סוכן נסיעות האורתודוקסי מלקוח פוטנציאלי לרכוש כרטיס במטוס שנעלם, ובכך הציל בעקיפין את חייו של האיש.

על פי הדיווח באחד הבלוגים שהביאו את הסיפור, איש העסקים היה אמור לטוס אף הוא ממלזיה לביג'ינג שבסין וביקש לרכוש כרטיס בטיסה המדוברת, לאחר שהמחיר היה נראה משתלם בעיניו. לתדהמתו, הודיע לו סוכן הנסיעות כי הנו יהודי מאמין שומר תורה ומצוות ולכן לא יוכל לבצע בעבורו את העסקה.

"אם אתה מעוניין, הרי שעליך לקנות את הכרטיס לטיסה המדוברת בעצמך משום שאני מקפיד על שמירת השבת", אמר סוכן הנסיעות לאיש העסקים.

לאחר מחשבה, הציע הסוכן ללקוח טיסה חלופית היוצאת ביום שישי לסין במקום הטיסה שיצאה בשבת, ואכן הכרטיס נרכש בעבורו רק במוצאי השבת.

בבלוג שהביא את הסיפור המיוחד, אף צירפו צילומי מסך מתכתובות מייל בין איש העסקים וסוכן הנסיעות שומר השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר