תושבי צפת נגד בריכה המחללת שבת

תושביה החרדים של העיר צפת יוצאים בחרם נגד הבריכה המחוממת בעיר לאחר שלטענתם המקום פועל תוך חילול שבת. מנכ"ל 'קאנטרי צפת': "הדברים הולכים למקומות טובים" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אחת המודעות שהופצה בעיר (צילומים: אלימלך גרסטל)

צפת נלחמת על קדושת השבת: עונת הרחצה טרם נפתחה רשמית, אך רגע לפני, ניטשת לה מלחמה בבירת הגליל, העיר צפת, לאחר שהתושבים החרדים יצאו בחרם כנגד הבריכה המחוממת בעיר לאחר שלטענתם המקום פועל תוך רמיסת השבת.

במודעות שהופצו ברחבי העיר בערב השבת נכתב כי "כל הנכנס לבריכה המחוממת, גורם שיימשך חילול שבת בפרהסיה! ועתיד ליתן את הדין על כך!!!".

במודעה נוספת נכתב: "לקראת חידוש מכירת כרטיסי המנויים לעונת הקיץ, ב'קאנטרי צפת' המתריס נגד כבוד שמים, בחילולי שבת המוניים בריש גלי, סמוך ונראה לקריה הקדושה מאור החיים".

התושבים מתבקשים, כך לפי המודעה, להדיר רגליהם מהמקום המדובר: "יכריזו עם מקדשי שביעי, גם אנו רוצים להיות מנויים על מקדשי שם שמיים, השומרים על כבוד שבת המלכה, ואינם נותנים יד לפגיעה בקדושתה, ברכישת מנויים לבריכה". בכוונת התושבים אף לארגן עצרת מחאה כנגד רמיסת השבת.

ביום חמישי, ישבו חברי מועצת עיריית צפת עם מנכ"ל הבריכה בתקווה לנסות ולשכנע אותו לסגור את המקום בשבתות ובמועדי ישראל, תשובתו לא הייתה נחרצת והצדדים סיכמו להיפגש שוב בימים הקרובים.

ציון הלן, מנכ"ל בריכה המחוממת המכונה 'קאנטרי צפת', מסר בתגובה בשיחה עם "כיכר השבת" כי מילתו האחרונה לא נאמרה וכי בסופו של תהליך הצדדים יגיעו להבנות ששני הצדדים יוכלו לחיות איתם.

"כרגע זה בטיפול של מועצת העיר והדברים הולכים למקומות טובים. כרגע לא מוציאים אף דבר החוצה, אבל אני יכול לומר שיהיה טוב", אומר הלן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר