תיעוד מרגש

האחים גרוס חזרו ל'חיידר' בשירת הודאה לבורא • צפו

כחודשיים לאחר אסון ההדברה שפקד את ביתם בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, שגבה את חייהן של האחיות יעל ואביגיל ע"ה, שבו שני האחים גרוס לחיידר "אחיעזר" והתקבלו בטקס מרגש בליווי שלמה כהן ותזמורתו של עמי כהן • השיא: שירת הילדים "כי קל מלך רופא נאמן ורחמן אתה" • צפו בתיעוד (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות עמי כהן ושלמה כהן)

כחודשיים לאחר אסון ההרעלה שפקד את ביתם בשכונת גבעת מרדכי בירושלים וגרם לאשפוזם למשך שבועות ארוכים בבית החולים, שבו הבוקר (ראשון) האחים לבית משפחת גרוס לחיידר בו הם לומדים בירושלים.

כזכור, באסון ההרעלה שאירע בשל הדברה שנערכה בביתם בה נעשה שימוש בחומר מסוכן, נספו האחיות יעל ואביגיל גרוס ע"ה, ושני האחים, חיים מיכאל ורפאל יצחק, בני חמש ושבע, אושפזו במשך שבועות ארוכים בבית החולים "שניידר" בפתח תקווה עד שבחסדי שמים החלימו ושוחררו לביתם.

הבוקר, שבו האחים לחיידר "אחיעזר" בו הם לומדים, והתקבלו בקבלת פנים מרגשת במיוחד, בליווי תזמורתו של עמי כהן כאשר על השירה הופקד הזמר שלמה כהן. על ההגברה היי אחראים פיני רוטשטיין ואלחנן אינהורן.

במעמד המיוחד השתתפו מאות ילדי הת"ת שיחד עם הילדים הנרגשים וההורים אמרו את תפילת "נשמת כל חי".

בסיום הטקס עלו הילדים ושרו יחד עם שלמה כהן את השיר "רופא", למילים: "כי קל מלך רופא נאמן ורחמן אתה, ברוך אתה ה', רופא חולי עמו ישראל", מהדיסק החדש של שלמה כהן, שלימד אותם את מילות השיר.

צפו בתיעוד המרגש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר