שמחה עצובה: תכשיטי הכלה נגנבו ביום החינה

הכלה שירה עזרא יצאה הבוקר מחנות התכשיטים ובידיה שקיות עם עדיי הזהב היקרים • למרבה הצער, בשובה לביתה הבחינה שאלו אבדו או נגנבו. המשפחה: "היא לא מפסיקה לבכות" (חרדים,בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

טקס החינה המרגש של שירה עזרא שמתקיים הערב (א'), יהיה מהול בלא מעט עצב. היא תיאלץ לוותר על אחד הרגעים המיוחדים בטקס, בו הורי החתן מעניקים לכלה תכשיטים. ולא באשמתה.

כתב וואלה! מדווח כי הבוקר הגיעה שירה והוריה בעלה לעתיד לחנות תכשיטים בבית שאן, עיר מגוריה, כדי לרכוש תכשיטים כמיטב המסורת, עבור החינה. הכלה יצאה מן החנות ובידיה תכשיטי הזהב היקרים. בשל מזג האוויר הגשום, היא מיהרה לרוץ לעבר הרכב ורק כשהגיעה לביתה, הבחינה שהשקית נקרעה וכל התכשיטים שהיו בה נעלמו. שירה יצרה קשר עם אחותה שסיפרה לה כי אכן עברה באזור לפני דקות מספר וראתה אדם אוסף קופסאות מן הכביש, שהיו כנראה התכשיטים האבודים.

אחות החתן, שירי חזן, סיפרה לכתב כי "מאז ששירה הבינה כי כל התכשיטים נעלמו או נגנבו, היא לא מפסיקה לבכות. כל כך חיכינו לחינה ועכשיו היא לא מפסיקה לבכות. עצוב לה, לא נעים לה מההורים כי התכשיטים הם מתנה מהורי החתן".

הזוג המיועד הגיש תלונה במשטרה, והם מנסים כעת לחפש אחר האדם שלקח את התכשיטים, או גרוע מכך - גנב אותם. בני המשפחה השאילו עבור הכלה תכשיטים חדשים כדי לשמח אותה.

"אם לא יחזירו את התכשיטים אנחנו נקנה חדשים", אמרה האחות שירי, "אבל אני מקווה שלגנב יהיה מצפון והוא לא ייתן לכלה להיות בצער ביום כזה חשוב עבורה. אנחנו מבטיחים שלא נכעס עליו ולא נבקש להענישו אם הוא יחזיר את התכשיטים ונבטל את התלונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר