צפת: מאות הפגינו נגד קאנטרי שחילל את השבת

קרוב למאתיים בני אדם השתתפו בקבלת שבת המונית מול "קאנטרי צפת" המחלל את השבת. "צפת היא העיר של האריז"ל והבית יוסף, אנחנו לא נשתוק להם" אמר תושב חרדי (חרדים,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: כיכר השבת)

לפחות מאתיים בני אדם השתתפו במהלך השבת בעצרת מחאה המונית כנגד חילולי שבת בתחומי העיר צפת ופתיחת "קאנטרי צפת" גם בשבתות וחגים, כך דיווחו ל'כיכר השבת' תושבים חרדים המתגוררים בעיר צפת.

מאות המפגינים, ערכו קבלת שבת ותפילת מעריב סמוך לקאנטרי בו מחוללת לטענתם השבת, כשלאחר התפילה, פרצו בשירה וריקודים ברחובה של עיר. בסיומו של אירוע המחאה החלו עימותים מילוליים בין חלק מהמתפללים וגורמים חילונים, המשטרה שמרה על הסדר למקום.

כזכור, על לוחות המודעות ברחבי העיר צפת, נתלו ביום שישי מודעות מחאה כנגד הבריכה המחוממת "קאנטרי צפת" לאחר שבעליה הורו לפתוח את שעריה בשבת ובמועדי ישראל.

במודעות שכותרתן "התנערי מעפר קומי לבשי בגדי תפארתך עמי", נכתב כי "הציבור הקדוש מוזמן להגיע למעמד קבלת שבת, בשירה וריקודים, שיתקיים בחניון הסמוך לבריכה "קאנטרי צפת" לאות הזדהות עם השבת המתחללת שוב ושוב, ובמטרה לקדש שם שמים".

חרדי תושב העיר צפת שהשתתף בתפילה-הפגנה אמר הערב (מוצאי שבת) ל'כיכר השבת": "לא ניתן שבעיר הזו בה האריז"ל והבית יוסף וכל גדולי עולם זכותם תגן עלינו היו עושים קבלת שבת ומנהלים את ענייניה הרוחניים של העיר, יבואו החצופים האלה ויעשו מה שהם רוצים, אם היה כאן רוב ערבי היו עושים להם משהו נגד הדת? בגלל שאנחנו יהודים רומסים את הדת שלנו? לא נעבור על זה בשתיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר