מחלוקת במשפחת יוסף

יורשים תובעים: דמי שכירות על הדירה ברחוב הקבלן 45

המחלוקת במשפחתו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל הולכת וגוברת. ל"כיכר השבת" נודע כי חלק מהיורשים פנו באמצעות עורך דין לרב משה יוסף ודרשו דמי שכירות על מגוריו בדירת הרב עובדיה. "הוא מסרב לקיים החוק ולשלם שכירות, זה יגיע לביהמ"ש" איים בן משפחה. הרב משה יוסף: "אם אצטרך, אשלם" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב משה יוסף (צילום: פלאש 90)

לא שקט במשפחת יוסף: כחצי שנה לאחר פטירתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, מאחורי הקלעים המחלוקת בתוך המשפחה הולכת ומתגברת.

ל"כיכר השבת" נודע כי חלק מהיורשים בודקים אפשרות לפנות לבית המשפט ולחייב את הרב משה יוסף לשלם שכירות על כך שהוא מתגורר בדירה ברחוב הקבלן 45.

כחלק מהצוואה שהשאיר אחריו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל נקבע כי הדירה הרחבה ברחוב הקבלן 45 תחולק בין היורשים, כך שעל פי החוק מאז פטירת הרב עובדיה יוסף - הדירה שייכת לכל היורשים - בניו של הרב זצ"ל.

אך זה מספר שבועות שחלק מהיורשים מבקשים מהרב משה יוסף ומרעייתו יהודית יוסף דמי שכירות, הללו אף שלחו את עורך הדין המייצג אותם לבקש את דמי השכירות, ולטענתם טרם קיבלו תשובה ברורה.

מנגד, גורמים אחרים במשפחת יוסף מספרים כי בני המשפחה הודיעו לרב משה יוסף בתום השבעה לאחר הפטירה של הגר"ע יוסף, כי הם מסכימים שהוא יתגורר בדירה עד תום השנה לפטירת האב.

אחד מהיורשים אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "הרב משה שלט במשפחה במשך שנים באמצעות קרבתו לאוזן של מרן רבינו זצ"ל, עכשיו - אחרי פטירת הרב - הוא ממשיך בדרכו ומסרב לקיים את החוק ולשלם שכירות. מתנהגים שם כמו ילדים קטנים וחבל - זה יגיע לבית המשפט".

הרב משה יוסף מסר בתגובה: "באם אצטרך לשלם על פי דין, אשלם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר