ניו יורק

שלושה חשודים ברצח איש העסקים מנחם שטארק

פוענח הרצח שזיעזע את המגזר החרדי בניו יורק? כלי תקשורת מקומיים מדווחים כי עוכבו לחקירה שלושה בני אדם בחשד לחטיפת ורצח העסקן החרדי מנחם שטארק ז"ל לפני 116 ימים. לפי הדיווחים, גורמים במשטרה הודיעו בשעות הבוקר לבני משפחת שטארק על ההתפתחות (חרדים,חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

התפתחות בחקירת חטיפתו ורציחתו של איש העסקים החרדי מנחם שטארק: בשעות האחרונות מדווחים כלי התקשורת בניו יורק כי המשטרה המקומית עצרה לחקירה מספר חשודים במעשה הנורא.

על פי אותם כלי תקשורת, אחרי כמעט ארבעה חודשים (116 ימים) של חקירה, הבוקר הודיעו גורמים במשטרה לבני המשפחה כי שלושה בני אדם עוכבו לחקירה בשל חשד במעורבות במעשה החטיפה והרצח של שטארק.

‫מפקד משטרת ניו יורק ביל ברטון התייחס להתפתחות בחקירה במהלך כינוס בו השתתף, ואמר כי היא משמעותית. "אני מקווה שביממה הקרובה נתקדם בצעדים נוספים ואולי אף נגיע לסיומה" אמר ברטון. לדברי החוקרים, ההשערה כעת הינה כי הרצח קרה בטעות וכי המניע לחטיפה היה נסיון שוד שכשל.

הרב דוד ניידרמן, מראשי הקהילה החרדית בוילאמסבורג, אומר בתגובה כי הוא חש שמחה גדולה וסיפוק, וכי הוא מלא תקווה שסוף סוף מי שביצע את הפשע הנורא יישב בכלא וישלם מחיר על מה שעשה.

גם חבר מועצת העיר דוד גרינפלד התייחס בסיפוק להודעת המשטרה ואמר כי רצח שטארק זיעזע לא רק את הקהילה היהודית אלא כל אדם בעל לב ומצפון. "המשפחה שלו לא יכולה לשבת בשקט כל זמן שהאחראים לפשע לא יתנו את הדין על אשר עשו. אנחנו נפעל שהרוצחים הנתעבים לא יראו יותר את אור היום ולא יהיו חופשיים". אמר גרינפלד.

כזכור הפרשה המסתורית החלה ביום חמישי ה-1 לינואר בשעות הלילה המאוחרות, כאשר שטארק נחטף על ידי אלמונים בשעה שיצא ממשרדו בשכונת וילאמסבורג שבברוקלין. רעייתו שדאגה לו לאחר שבושש מלהגיע, הזעיקה את מתנדבי השומרים והמשטרה, שפתחו בסריקות נרחבות אחריו.

יממה לאחר מכן נמצאה גופתו של שטארק כשהיא כפותה וחרוכה בתוך פח אשפה באזור אחר בניו יורק.

הרצח המחריד זיעזע את הקהילה החרדית בארה"ב, שכן שטארק היה מוכר כנגיד ובעל חסד התורם מהונו לצדקה בקהילת סאטמר בוילאמסבורג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר