פיצוח תעלומת הרצח

החשוד ברצח שטארק: "הוא צעק, כשישבנו עליו הוא מת"

קנדל פיליקס בן ה-26, האדם שהודה כי היה מעורב בשוד שהסתבך ובו נרצח איש העסקים החרדי מנחם שטארק, אמר במהלך חקירתו כי שטארק ניסה להתנגד לשוד, צעד ובעט. שותפו של פיליקס לרצח התיישב עליו בכדי להשתיק אותו, ושטארק נהרג. הרוצח הובא בפני שופט, אך לא דיבר מילה במהלך הדיון (חרדים, עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק ז"ל עם בני משפחתו (צילום רפרודוקציה מתוך האלבום המשפחתי)

קנדל פיליקס מקראון הייטס שבברוקלין שהודה בחטיפתו ורציחתו של איש העסקים החרדי מנחם שטארק לפני 4 חודשים, הובא היום (חמישי) בפני שופט שהקריא בפניו את העבירה בה הינו מואשם - רצח מדרגה שנייה. פיליקס בן ה-26, הגיע לבית המשפט כשהוא לבוש במעיל שחור, ג'ינס ונעלים כהות. הוא לא דיבר מילה במהלך הדיון.

קנדל פיליקס, הודה ברצח. מתוך הניו יורק פוסט

אחיו של מנחם ז"ל, איצי שטארק, אמר לכלי התקשורת כי המשפחה חשה הקלה מסויימת עם תפיסתו של הרוצח. "אנחנו לא יכולים להחזיר אותו אלינו והמשפחה לעולם כבר לא תהיה אותו דבר, אולם לפחות כעת הפושע ישלם את העונש וכולם יודעים את האמת". אמר איצי שטארק.

במהלך חקירתו, סיפר פיליקס לחוקרים כי הוא ועוד שותף לפשע ביקשו "רק" להפחיד את הנגיד החסידי ולבקש ממנו סכום כסף (שלטענתם היה חייב), אולם לאחר החטיפה, בשעת הנסיעה, "הסתבכו העניינים" ושטארק החל בועט וצועק. שותפו לרצח ביקש להשתלט עליו והתיישב מעליו וכתוצאה מכך איבד שטארק את נשימתו ומת.

בניו של שטארק אומרים קדיש לעילוי נשמת אביהם

לאחר שהבינו הרוצחים את הבעיה שנוצרה, הם ניסו לגייס לעזרתם חברים נוספים, אולם חלקם עזבו את הרכב כשגילו שיש בתוכו גופת אדם. פיליקס וחבר נוסף נסעו לתחנת הדלק בגרייט נק, שם רכשו בקבוק סודה ומיכל בנזין. הם שפכו את החומר על גופתו של שטארק, הציתו אותה והשליכו לפח זבל הסמוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר