תפנית: "הקאנטרי קלאב" בצפת תיסגר בשבתות וחגים?

המאבק נגד ה"קאנטרי קלאב" בצפת, המחלל שבת וחג, מגיע ככל הנראה לסיומו לאחר הסכמה שהגיעו הרבנים עם בעל הבריכה לפיה שערי הבריכה יסגרו בשבתות וחגים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

החרדים ניצחו? המאבק נגד הבריכה המחוממת "קאנטרי קלאב" בצפת, הפותחת את שעריה בשבתות וחגים, מגיע ככל הנראה לסיומו לאחר הסכמה שהגיעו הרבנים עם בעל הבריכה לפיה שערי הבריכה יסגרו בשבתות וחגים כפי שדרשו החרדים עם פרוץ המחאה.

גורם המעורב בפרטים אמר ל"כיכר השבת" כי "הרבנים מינו את חברי המועצה לבקש את ועדת השבת לרדת מההפגנות. בעל הבריכה נתן לרבנים זמן שהוא יסגור את הבריכה בשבתות אך הוא רוצה לעשות זאת בשלב שיש שקט".

יהודה דגן, עסקן נודע בצפת ומי שעל שמו רשומה המחאה, ישתחרר ממעצר בית ביום חמישי הקרוב, אז יתברר סופית האם ההפגנות לא יתחדשו שוב.

התקשרנו לבקש את תגובתו של ציון הלל, מנהל הבריכה אך זה בחר לסיים את השיחה בטרם החלה באומרו: "אני לא רוצה לדבר אתכם, לא מעוניין לדבר אתכם".

המאבק החל לפני חודשיים ימים, אז יצאו התושבים במחאה שעיקרה החרמת הבריכה. במודעות שהופצו ברחבי העיר בערב השבת נכתב כי "כל הנכנס לבריכה המחוממת, גורם שיימשך חילול שבת בפרהסיה! ועתיד ליתן את הדין על כך!".

במודעה נוספת נכתב: "לקראת חידוש מכירת כרטיסי המנויים לעונת הקיץ, ב'קאנטרי צפת' המתריס נגד כבוד שמים, בחילולי שבת המוניים בריש גלי, סמוך ונראה לקריה הקדושה מאור החיים".

באחת ההפגנות האחרונות החילונים ספגו כישלון חרוץ לאחר שמטעמם הגיעו עשרות בודדות של אנשים לעומת מאתיים איש שהגיעו מצד האוכלוסייה החרדית.

המפגינים נשאו שלטים בהם נכתב "נמשיך לשחות בשבת, שבת שייכת לכולם", "לא סוגרים את צפת בשבת", "נלחמים על החופש לבחור, צפת שייכת לכולם" ו"חיו ותנו לחיות".

את מאבקם תלו החילונים בעובדה כי הם רוצים לשחות בשבת אך את עיננו צדו שני שלטים שהתנוססו בהפגנה, אלו שאולי שופכים אור על כוונתם של החילונים: "החרדים חיסלו את צפת, אוכלי חינם!!!", נכתב בשלט שנשא מפגין מרכזי. מפגינה אחרת החזיקה בידה שלט אחר - מסית לא פחות, בו נכתב: "צפת תהיה בית שמש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר