סוער בבני ברק: הפקחים החרימו את מכונות השתייה של שלוימל'ה

פקחי עיריית ב"ב החרימו את המכונות האוטומטיות לממכר אוכל ושתייה הניצבים ליד הקיוסק של שלוימלה ברחוב הרב שך בסמוך לשטיבלאך איצקוביץ' ויצרו מהומה. צפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: משה גולדשטיין)

מלחמת זייברט בסוחרים עולה דרגה: עיריית בני ברק ממשיכה לאכוף את החוק החדש כנגד הוצאת סחורה של בעלי חנויות ועסקים לרשות הרבים זאת תחת הכותרת :להחזיר את המדרכות לתושבים".

בשעות הבוקר (רביעי) הגיעו פקחי העירייה כשהם מלווים בשוטרים והחרימו את המכונות האוטומטיות לממכר מאכל ושתייה הניצבים ליד הקיוסק של שלוימלה בסמוך לשטיבלאך איצקוביץ במרכז העיר.

הפקחים העניקו דו"ח לבעלי העסק, עקרו את המכונות מקיר החנות והעמיסו אותן על המשאית. לדבריהם, מדובר בחריגה של 40 ס"מ מפתח החנות ועל כן הדבר בניגוד לחוק החדש האוסר על הוצאת סחורה לרחובה של עיר.

תושבים זועמים התעמתו במקום עם הפקחים וטענו כי מדובר בנזק גדול לתושבי האזור. "לא ייתכן מצב בו כשאברך יהיה רעב ב-12 בלילה במקום לקנות סנדוויץ' ופחית במכונות הוא ייאלץ לנסוע לתל אביב לקנות זאת שם", רטנו התושבים.

מנגד טענו אחרים כי מדובר ביוזמה ברוכה. "היה לנו פה כל לילה רעש עצום של בחורי ישיבה שהתגודדו ליד המכונות וכעת כל זה סוף סוף ייפסק", אמר אחד השכנים בבניין.

כך או כך, בעירייה לא נראה שמתרגשים מהעניין שם מבטיחים מלחמת חורמה בכל מי שיפר את החוק. "כשאמרנו בשבוע שעבר שמי שיוציא מסמר מהחנות ייקנס, התכוונו לכל מילה שאמרנו והיום כולם יודעים זאת. אף אחד לא יהיה מעל החוק ולא יעזרו קשרים ופרוטקציות. תם עידן, אנחנו נדאג רק לתושבים", אומר ל"כיכר השבת" בכיר בעיריית בני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר