ועדת השבת בצפת מבהירה: "הבריכה עדיין אסורה"

הועדה למען קדושת השבת בצפת פרסמה בסוף השבוע מודעת הבהרה לתושבי העיר החרדים בה נאמר כי "על הציבור להתאזר בסבלנות, עד שיתברר כי הבריכה אכן סגורה בשבת" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

הועדה למען קדושת השבת בעיר צפת פרסמה בסוף השבוע מודעת הבהרה לתושבי העיר החרדים בעקבות הדיווח באתר "כיכר השבת" לפיו ישנם מגעים להביא לסיום הסאגה המתמשכת כנגד בריכת 'קאנטרי קלאב' בעיר שפותחת את שעריה בשבת.

תחת הכותרת "הבהרה", נכתב כי "לאור הפרסומים לפיהם התחייב מפעיל הבריכה לסגור את הקאנטרי בשבת. אנו מלאי תקווה כי אכן יקיים את מוצא פיו".

"מאידך אנו מודיעים כי על הציבור להתאזר בסבלנות, עד שיתברר כי ההתחייבות קוימה והבריכה אכן סגורה בשבת. ולא כמו שהיה בהתחייבות קודמת שלא קוימה", נכתב במודעה.

"ולע"ע האיסור נשאר בתוקפו", מבהירים בוועדה, "וכאשר תיסגר הבריכה בשבת, תבוא על כך הודעה מיוחדת בשם כלל רבני העיר, ובוודאי אז הציבור כולו יוכל ללכת לבריכה ללא כל חשש".

במודעה נכתב עוד כי "היות וקיימת אלטרנטיבה ראויה לשמה, במחיר השווה לבריכה בצפת כולל הסעה, והיא בריכה באור הגנוז 'קאנטרי כיף', 'מרום הגליל' וסודר כי תהיה מצילה לנשים, לכן אין סיבה לחיפזון".

גורם המעורב בפרטים אמר ל"כיכר השבת" לפני ימים אחדים כי "הרבנים מינו את חברי המועצה לבקש את ועדת השבת לרדת מההפגנות. בעל הבריכה נתן לרבנים זמן שהוא יסגור את הבריכה בשבתות אך הוא רוצה לעשות זאת בשלב שיש שקט".

המאבק החל לפני חודשיים ימים, אז יצאו התושבים במחאה שעיקרה החרמת הבריכה. במודעות שהופצו ברחבי העיר בערב השבת נכתב כי "כל הנכנס לבריכה המחוממת, גורם שיימשך חילול שבת בפרהסיה! ועתיד ליתן את הדין על כך!".

ההבהרה. (אלימלך גרסטל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר