בגלל הכשלים בתחבורה: העסקן החרדי פורש

עסקן חרדי שעמד בקשר כשליח המגזר החרדי מול חברת התחבורה "נתיב אקספרס" לקראת ל"ג בעומר, הודיע כי לא יטפל עוד בנושא בגלל הכשלים במערך התחבורה, לטענתו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

שעות לאחר העומסים בתחבורה הציבורית מצפת לעבר ציון הרשב"י במושב מירון, מגיעה תגובתם של ציבור הנוסעים. אחד מהם מאיים כי יפעל נגד חברת "נתיב אקספרס" שלדבריו נכשלה למרות ההסדרים אליהם הגיעו הצדדים טרם ימי ההילולה.

יצחק זאב, ששימש כנציגו של הרב מרדכי קפלן במשא ומתן עם חברת התחבורה, טען כי מדובר במחדל נוראי: "לצערי השנה המחדל היה נוראי. בעיניי ראיתי תינוקות בידי אימותיהם רועדים מקור ואנשי החברה אטומים כלפיהם. ראיתי זקנים באים בימים ונשים לפני לידה ושאר עמך בית ישראל שנאלצו לעמוד ולהתפוצץ מעצבים ותסכול על אטימות החברה כלפיהם".

העסקן טוען כי ניסיונותיו לפנות אל ליבם של בכירי החברה - עלו בתוהו: "שעות רבות התחננתי לכל הפקידים הבכירים שאני מכיר בחברה ולצערי רבים מהם בחרו להתחמק ולא לענות לשיחות בשעות הכי קריטיות".

בהודעה אלקטרונית ששיגר לתושבי העיר, התנצל העסקן הצפתי בפניהם על שאירע שלא באשמתו: "חברים אני מבקש סליחה ומחילה מכל אלו שסבלו מהכישלון המוחלט של חברת נתיב אקספרס בניהולה הגרוע מתוך אדישות כלפיי אלפי איש אם לא עשרות אלפים". העסקן מוסיף לכתוב "אני יודע כמה סבלתם וחשתי זאת על בשרי. לא היה שום גבול לאטימות של פקידים בכירים בחברה כלפי אלפי הנוסעים מצפת ומערי המרכז".

"נאלצתי לשמש יומם ולילה כמודיעין לא רשמי מצד החברה שלא עשתה את המינימום כלפי אלו שממנים אותה בכל ימות השנה". לאור זאת, העסקן מסיק מסקנות אישיות, "מבחינתי לקחתי אחריות לגבי עצמי ובלי נדר אין בכוונתי להתערב יותר בהיערכות תחבורה במבצעי ל"ג בעומר הבאים (וודאי לא של חברת נתיב)".

ב"נתיב אקספרס" סירבו להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר