בנו של מנחם שטארק נשדד בשכונה בה אביו נחטף

אברהם שטארק, בנו של הנגיד החסידי מנחם שטארק ז"ל שנרצח לפני מספר חודשים, נשדד על ידי צעירים שלקחו ממנו את אופניו באיומי סכין בתוככי שכונת ויליאמסבורג (חרדים, עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בני משפחת שטארק (צילום: משפחתי)

בשבועות האחרונים, מטילה כנופיית נערים את חיתתה על ילדיה החרדיים של שכונת ויליאמסבורג, כשההתנכלויות הבלתי פוסקות כוללות איומים ונאצות כמו גם לעיתים גניבת אופנים וציוד משחקים אחר.

אמש, התנפלה אותה כנופיה על לא אחר מאשר הילד אברהם שטארק בנו בן ה-10 של הנגיד החסידי מנחם שטארק ז"ל, שנחטף ונרצח לפני כחצי שנה באותה שכונה.

על פי הדיווח בכלי התקשורת האמריקאים, האירוע החריג התרחש בשעות הערב בפינת הרחובות לורימר ויוניון כאשר התוקפים ביקשו לגנוב את אופניו של הילד ואף איימו עליו בסכין.

הילד המבוהל נתן להם את אופניו ורק לאחר שעוברים ושבים החלו לרדוף אחריהם נמלטו הנערים ללא האופניים שאותרו בקרבת מקום והושבו לו לאחר מכן.

לדברי תושב השכונה, מדובר במקרה מצער בו הילד המבוהל נתקל בשנית באירוע טראומתי של תקיפה, אולם לטענתו אין כל קשר לעובדה שהינו בנו של איש העסקים שנרצח.

"הכנופיה הזאת מטילה את אימתה על כל ילדי השכונה ואנחנו מצפים שעכשיו לפחות המשטרה תתערב ותעשה לדבר סוף". אמר התושב המקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר