ירושלים: בקשת ההקצאה של חיים אמסלם לבית כנסת - נדחתה

ועדת ההקצאות בעיריית י-ם החליטה לדחות את בקשת ההקצאה לבית-הכנסת עמותת "כתר חיים" של חבר הכנסת לשעבר חיים אמסלם. איש ש"ס בעיר: "ברוך ה' שזה ירד" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חיים אמסלם (צילום: פלאש 90)

ועדת ההקצאות בעיריית ירושלים החליטה היום (חמישי) לדחות את בקשת ההקצאה לבית-הכנסת עמותת "כתר חיים" של חבר הכנסת לשעבר חיים אמסלם.

הוועדה דחתה את הבקשה לאור התנגדותו של חבר מועצת העיר מטעם ש"ס, מיכאל מלכיאלי, שלדבריו הליך ההקצאה אינו חוקתי ומעורר תמיהות חוקתיות. "ההחלטה שלנו היא נטו מקצועית", אומר מלכיאלי בשיחה עם "כיכר השבת".

הפרשה החלה כאשר יו"ר סיעת ש"ס בירושלים, נתי לסרי, שיגר מכתב בו טען כי "החזקה בפועל במגרש בידי עמותת 'כתר חיים' (העמותה של חיים אמסלם - צ.ג) היא שערורייתית ובלתי חוקית בעליל". לטענת לסרי, "העמותה שלה הוקצה המגרש מלכתחילה - לא הייתה רשאית 'למכור' את המגרש כלל ועיקר".

מלכיאלי, חבר מועצת העיר מטעם ש"ס אמר היום: "שלחתי מכתב לכל חברי הוועדה ובו פירטתי את הליקויים המקצועיים וביקשתי מהוועדה המקצועית לדון בנושא מהתחלה ובעיקר להתחשב בצרכי השכונה. לבדוק שוב את הנושא כי הרי שכונת הר-נוף זקוקה להרבה שטחים לבתי כנסת, בתי ספר ועוד".

"אני הצגתי בפני הוועדה את הליקויים וברוך השם זה ירד". אומר מלכיאלי ומדגיש כי הליך ההקצאה בעבר נעשה בצורה בעייתית.

מה יקרה עם הליך ההקצאה יוגש באופן תקין ולא תהיה בעיה חוקית, האם גם אז תתנגד? "יש רבנים לשכונה. נדון איתם ונחליט". השיב מלכיאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר