הבחירות לנשיאות המדינה: סיעת ש"ס התכנסה בירושלים

חברי הכנסת של סיעת ש"ס התכנסו בירושלים לדיון בסוגיית הבחירות לנשיאות. ח"כ בתנועה ל"כיכר השבת" התומך בדליה איציק: "ריבלין בז לספרדים". ההמלצות יועברו למועצת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישיבת סיעה ש"ס, הערב (צילום: יעקב כהן)

הבחירות לנשיאות המדינה: פחות משבוע לבחירות לנשיאות המדינה, סיעת ש"ס התכנסה הצהריים (חמישי) במשרדי התנועה בהר חוצבים בירושלים ודנה בנושא.

במהלך הישיבה, דנו בחרי הכנסת בשאלת המועמד בו צריכה ש"ס לתמוך בבחירות, ובשאלה מי מבין ששת המועמדים טוב יותר לציבור החרדי - זאת למרות שמדובר בתפקיד סמלי בלבד. בכדי שלא להציג תמונה (נכונה) של פילוג בש"ס, נמנעה מכלי התקשורת האפשרות לצלם את הישיבה קודם כניסתו של ח"כ אלי ישי למקום.

ח"כ בש"ס אמר ל"כיכר השבת" קודם הישיבה כי מוטב שלא לתמוך בראובן רובי ריבלין לתפקיד: "אם תקחו את כל מה שרובי עשה לחרדים ולשכבות החלשות זה לא רבע אחוז ממה שמנסים להאשים את דליה איציק, לכו תחפשו בארכיון הכנסת". הח"כ הבכיר הוסיף ואמר: "ריבלין הוא אדם שבז לספרדים, אנחנו לא שוכחים שאנחנו מייצגים את הספרדים".

בש"ס הדעות חלוקות בנוגע לזהות המועמד המועדף. קולות חברי הכנסת של התנועה מתפצלים בין שלושת המועמדים המובילים פואד בן אליעזר, רובי ריבלין ודליה איציק. לאחר ישיבת הסיעה, יעבירו בש"ס את המלצות הח"כים לחברי מועצת חכמי התורה של התנועה, שתחליט במי לתמוך לתפקיד.

בינתיים, כוחה של יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק מתחזק במפלגה הספרדית, חבר הכנסת יעקב מרגי הצליח לשכנע מספר חברי כנסת בסיעה כי איציק היא הראויה לתפקיד נשיא המדינה, כמי שהייתה בקשר טוב עם הציבור החרדי בזמן כהונתה כיו"ר הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר