אחדות: בחורי ישיבות עודדו וחזקו את חיילי צה"ל • תמונות

עשרות בחורי ישיבות, מתנדבי "יש תקווה", הגיעו אחר-הצהריים לאזור חברון, מצוידים באוכל חם ושתיה קרה, לשמח ולעודד את אלפי החיילים הפועלים ללא לאות • תמונות (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
המתנדבים עם החיילים, היום (צילומים: באדיבות המצלם)

עשרות בחורי ישיבות, מתנדבי ארגון "יש תקווה", שבמהלך השנה דואגים לשמח חולים ונדכאים, הגיעו היום (ראשון) בשעות אחר-הצהריים לשמח ולחבק את אלפי החיילים הפועלים באזור חברון.

מזה כעשרה ימים שאלפי חיילי צה"ל פועלים באינטנסיביות רבה ותרים אחר כל בדל של מידע שיסייע באיתור שלושת תלמידי הישיבה שנחטפו - אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל.

אחר הצהריים הם זכו למעט מרגוע והפוגה כאשר בחורי הישיבות הגיעו מצוידים באוכל חם ושתייה קרה, במטרה לשמח במעט את החיילים המסורים.

החיילים, במחסומים ובבסיסים, חיבקו בשמחה את המתנדבים החרדים. "כל הכבוד, אין עליכם", הגיבו, "היה חם היום, באתם ממש בזמן".

התגובות המעודדות עודדו את המתנדבים להמשיך הלאה, בדרך לחיילים נוספים, כדי להספיק ולשמח כמה שיותר חיילים הפועלים במסירות עצומה. באחד הבסיסים אף ערכו קומזיץ קצר עם החיילים.

אחד המתנדבים הוותיקים בארגון סיפר ל"כיכר השבת" כי "כשהגענו אל החיילים, מיד ראינו את החיוך המפציע על פניהם, משל הם חיכו רק לנו, כדי להפיג מעט את המתח שמלווה את הפעילות שלהם. הרגנו שאנחנו נותנים להם כוח להמשך הדרך בתקווה שימצאו במהרה את שלושת החטופים".

ארגון "יש תקווה" זכה לכותרות לאחר שבחודשים שלאחר חג החנוכה, אז שמחו עשרות מתנדבים חולים רבים בבתי החולים, החלו להתארס בזה אחר זה בחורי הישיבות שהתנדבו במסגרת הארגון, ויהי לפלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר