פפה אללו: חרדי זרק עלי אבן בראש

האם באמת חבר מועצת העיר ירושלים, פפה אללו, "חטף" אבן בראשו ממפגין חרדי? אללו טוען שכן. המפגינים החרדים: "שטויות והבלים, אללו מתפרנס מההפגנות שלו" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חטף אבן בראש? פפה אללו (צילום: פלאש 90)

גם השבת הפגינו עשרות חרדים כנגד פתיחת תחנת מוניות הפועלת בשבת ברחוב הנביאים בירושלים. השבת, בשונה מהשבת הקודמת, לא היו עצורים בקרב המפגינים החרדים, אולם תקרית אלימה בינם לבין חבר מועצת עיריית ירושלים, פפה אללו, הייתה. לטענתו יידו לעברו אבנים.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מספר על שהתרחש, על פי גרסתו "מה שקרה לי באופן אישי, התרחש בסיומה של ההפגנה כשמעט לא היו אנשים, כשהייתי בחניון, פתאום קיבלתי אבן בראש, אחר-כך זרקו עוד אבן שפגע ברכב והאבן השלישית לא הצליחה לפגוע".

לדבריו המבוגרים שבמפגינים אשמים לכל המתרחש: "אני מאשים את המבוגרים מפני שמי שזורק את האבנים אלו הם הנערים. תפקידם של המבוגרים היא לחנך את הילדים האלה, לא יכול להיות שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. זריקת אבן יכולה להיות קטלנית".

זו הפעם השנייה שבה טוען הנציג החילוני כי יידו לעברו אבנים, לאור זאת ישנם המפקפקים בכך. אללו מבקש לדחות טענות אלו: "אני אומר לך את האמת, אתה יכול לומר שחיפשתי אבנים אבל צריך להיות טיפש כדי להגיד שביימתי את זה. אני לא גאה שקיבלתי אבן על הראש, לא גאה שכמעט פגעה בי אבן".

"אני הולך להפגנה בתור אחד שבא לבדוק מה מתרחש, מה שראיתי זה נורא מפני שזה פוגע בכל הקשור לסדר ודמוקרטיה שיש בירושלים. הפגנה מותר לעשות ואמרתי את זה כל השנים, אם החרדים רוצים לקיים הפגנה שיעשו זאת. הבעיה היא כשהמפגינים החרדים הולכים על הכביש והמשטרה לא עושה מה שהיה צריך לעשות". הוסיף אללו.

יוסף רוזנפלד, יו"ר ועדת השבת בירושלים, אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "אנחנו נגד זריקת אבנים ומעשי אלימות אבל נראה לי שהוא מתפרנס מכל ההפגנות שלו ושל חבריו, אני חושב שלא צריך להתייחס לזה. אני מתכוון לומר שהוא מתפרנס ציבורית מכך, הרי הוא באופוזיציה ואין לו מה לעשות, אז הוא חייב להתפרנס מהדברים האלה".

בהתייחסו לעצם קיום ההפגנה, אמר רוזנפלד כי אלו יימשכו: "אני לא רואה שום סיבה להפסיק את ההפגנות משום שתחנת המוניות ממוקמת ברחוב הנביאים - מרחק פסיעה משכונת מאה שערים וברור הוא שאי אפשר לשתוק על דבר כזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר