"חייב לו את החיים שלי"

אחרי 12 שנה: ניצול הפיגוע חגג עם מצילו • תיעוד מרגש

איש ההצלה בנצי אוירינג, הציל לפני כ-12 שנה את חייו של שמעון ישראל לוי בפיגוע בשכונת בית ישראל בירושלים. הלילה הם חגגו ביחד בר מצווה באירוע מרגש. אוירינג: "זה מרגש ביותר עבורי, זה מחזיר אותך שלוש עשרה שנה אחורה לפיגוע הקשה" הנער הניצול: "אני חייב לו את החיים שלי" • תיעוד מרגש (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
התמונה המרגשת של הערב, המציל והניצול הערב (צילום: משה מזרחי, כיכר השבת, פלאש 90)

שמחה מרגשת: הערב (ראשון) חגג שמעון ישראל לוי את שמחת בר המצווה שלו, קצת יותר מ-12 שנה לאחר הפיגוע הקשה ברחוב חיים עוזר בשכונת בית ישראל בירושלים בו הוא נפצע באורח קשה.

שמעון ישראל לוי, שעבר הנשמה על-ידי קמב"ץ זק"א בירושלים בנצי אוירינג, ובניגוד לכל הסיכויים יצא מהפיגוע בחיים, נחרט בציבור בישראל לאחר שהתמונה שלו, מוחזק בידיו של אוירינג בזירת הפיגוע, פורסמה בכל כלי התקשורת והפכה לסמל ולזיכרון מהפיגוע הנוראי. מי שהיה אורח הכבוד של השמחה הוא איש ההצלה שהציל את חייו בנצי אוירינג.

הרב אורן לוי, אביו של הפעוט שנפצע וחוגג הערב בר מצווה אמר מוקדם יותר בשיחה מרגשת עם "כיכר השבת": "אנחנו מודים לבורא עולם על החסד ועל הנס הגדול שעשה לנו. זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו".

"בהזדמנות זו אנחנו מודים מקרב לב לרב בנצי אוירינג על השליחות הגדולה והמסירות נפש שעשה למען בינינו. ומברכים אותו שיראה בזכות זה נחת מכל יוצאי חלציו", הוסיף האבא בהתרגשות.

התמונה המרגשת של שנת 2002, המציל והניצול רגעים ספורים לאחר הפיגוע (צילום: פלאש 90)

הרב אורן לוי הוסיף וסיפר על הרגע המרגש, בעת שהזמין את בנצי אוירינג לבר המצווה. "אפשר להגיד שזו ההזמנה הכי מרגשת, הוא הפך לחלק מהמשפחה שלו, המשפחה הגדולה".

בנצי אוירינג, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "זה מרגש ביותר עבורי, זה מחזיר אותך שלוש עשרה שנה אחורה לפיגוע הקשה. אני מנסה לשחזר את הרגע הזה - מהפיצוץ ועד שהוצאתי אותו מתוך להבות האש. אני מרגיש שהוא חלק מהמשפחה שלי, זה יום מרגש מאוד".

על חגיגת בר המצווה אמר איש ההצלה כי "לא כל פעם מתעסקים רק בשכול ובגופות אלא גם כן במשהו שהצלחתי להציל ולהגיע עד הרגע המרגש של בר המצווה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר