מכת הדיווחים השקריים

כוחות רבים הוקפצו למודיעין עילית בגלל דיווח על חטיפה

אלמוני פנה הצהריים למשטרה ודיווח על ניסיון חטיפה של תלמידי ישיבה באזור מודיעין עילית. לאחר שעה קלה של חיפושים, סריקות והקפצת כוחות להיכל ישיבת "מיר ברכפלד", הובן כי מדובר במתיחה של צעיר שככל הנראה חמד לצון. גורם במשטרה: "מקווים שרבנים יבהירו לציבור שדבר מסוג זה הוא איסור חמור" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
סריקות אחר חטופים, ארכיון (צילום: פלאש 90)

גל הטרדות: מאז חטיפת שלושת תלמידי הישיבה נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגיל-עד שאער הי"ד, סובלת המשטרה מגל הטרדות של ככל הנראה צעירים החומדים לצון, מחייגים למוקד 100 של המשטרה לוחשים "חטפו אותי" ומנתקים את השיחה. כל שיחת טלפון מסוג זה, מקפיצה את מערכת הביטחון לשטח, עד אשר היא מגיעה למסקנה שמדובר בהטרדה.

אירוע מסוג זה התרחש הצהריים (חמישי) כאשר נער, ככל הנראה חרדי, חייג למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי הבחין בשני צעירים תלמידי ישיבה במודיעין עילית העולים על רכב של ערבים בעל לוחית זיהוי ישראלית. המדווח ניתק את השיחה תוך כדי שהוא נותן פרטים על "הרכב החוטף".

שיחת הטלפון הקפיצה את מערכת הביטחון, ודיווחים על צנזורה על "הפרשה החדשה" נשלחו לרבים מהעיתונאים החרדי. במקביל, מחסומים הוצבו באזור מודיעין, בכדי למנוע מ"החוטפים" לנוע מאזור "החטיפה".

כוחות משטרה הוזעקו לישיבת 'מיר ברכפלד' בכדי לבדוק האם חסרים בהיכל הישיבה תלמידים, בניסיון להצליב מידע האם אכן נחטפו שני תלמידים מהישיבה. לאחר שעה קלה של סריקות, אותר בעל הרכב עם הרכב המדווח בביתו, ובכך הסתיים עוד אירוע הטרדה במחוז ש"י של המשטרה.

במשטרה אומרים כי אירועים מסוג זה מטרידים את מערכת הביטחון וגורמים לסיכון חיי אדם בשעת אמת. "מקווים שהרבנים יבינו את חומרת העניין וידברו עם הציבור שדבר מסוג זה הוא איסור חמור" אומר הצהריים גורם במשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר