מפתיע: הגר"ח קנייבסקי ביקר תינוק בבית החולים

באורח מפתיע ונדיר הגיע אמש מרן הגר"ח קנייבסקי לבית החולים מעייני הישועה לבקר את התינוק הנולד לנכדו ונאמן ביתו יענקי קנייבסקי. הגר"ח בירך "שהחיינו" בהתרגשות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי, אמש (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

בשעות הלילה המאוחרות אמש (ראשון) הגיע באורח נדיר מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי אל בית החולים "מעייני הישועה" בבני ברק כדי לבקר את נינו שנולד בשבת האחרונה, בן לנכדו ונאמן ביתו הרב יעקב קנייבסקי.

מרן הגר"ח שהשתתף בשמחת נישואי בן מקורבו הרב אברהם רובינשטיין ביקש מנהגו ישעיה אפשטיין להגיע לבקר את הרך הנולד.

התרגשות הנוכחים הhיתה גדולה במיוחד כאשר הניח מרן שר התורה את כיפתו על התינוק וברך "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה" בהתרגשות גדולה.

מקורביו מציינים כי מדובר באירוע חריג במיוחד המלמד על שמחתו העצומה והתרגשותו של מרן הגר"ח לנוכח הבשורה המשמחת בהולדת הנין, בן לנאמן ביתו.

בתוך כך מדגישים המקורבים את עובדת הנס הפלאי כאשר שנתיים לאחר תפילתו של מרן הגר"ח בציון האישה השונמית בכפר הערבי שונם שבצפון נושעו למעלה מעשרים נכדיו וניניו וזכו לפרי בטן.

כידוע רואה מרן שר התורה בתפילה במקום זה סגולה עתיקה המועילה לפריון ולזרע של קיימא ושולח אנשים להתפלל שם תוך שהוא מתבטא כי הדבר יהווה להם לישועה.

לפני כשנתיים הגיע מרן הגר"ח בעצמו בלוויית מקורביו להתפלל במקום, זאת לאחר מקרים שאירעו במשפחתו הקרובה. כאמור, כיום תקופת זמן לאחר מכן, מבשרים בני המשפחה על הנס הפלאי כאשר רובם ככולם נושעו בפרי בטן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר