שוב: נער חרדי בדה ניסיון חטיפה

שוב זה קורה: נער חרדי בן 15 טען כי שני ערבים ניסו לחטוף אותו. הנער מסר את גרסתו לחוקרי המשטרה, שלאחר חקירה קצרה הודיעה: "הנער בדה את הסיפור" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

נער חרדי כבן 15 מרכסים טען כי שני ערבים ניסו לחטוף אותו הערב (שני) בשעה שעמד בטרמפיאדה במקום. לטענתו, הוא הצליח להדוף אותם ולהימלט מהמקום. הנער מסר במשטרה את גרסתו לאירוע.

מיד לאחר מכן נמסר מהמשטרה כי "תחנת זבולון בודקת דיווח של נער כבן 15 תושב רכסים שעמד בטרמפיאדה הטוען כי שני גברים ניסו בכח להכניס אותו לרכב ומשלא הצליחו נמלטו מהמקום. תחנת זבולון פתחה בסריקות לאיתור הרכב והחשודים".

אלא שלאחר מכן התברר: הנער בדה את סיפור החטיפה. מהמשטרה נמסר כי "מבדיקת המשטרה עולה כי הנער בדה את הדברים מליבו. לא היה ניסיון חטיפה".

מאז חטיפת שלושת תלמידי הישיבה סובלת המשטרה מגל הטרדות של צעירים החומדים לצון, מחייגים למוקד 100 של המשטרה לוחשים "חטפו אותי" ומנתקים את השיחה. כל שיחת טלפון מסוג זה, מקפיצה את מערכת הביטחון לשטח, עד אשר היא מגיעה למסקנה שמדובר בהטרדה.

כזכור, אירוע מסוג זה התרחש ביום חמישי האחרון כאשר נער חרדי חייג למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי הבחין בשני צעירים תלמידי ישיבה במודיעין עילית העולים על רכב של ערבים בעל לוחית זיהוי ישראלית. המדווח ניתק את השיחה תוך כדי שהוא נותן פרטים על "הרכב החוטף".

שיחת הטלפון הקפיצה את מערכת הביטחון ומחסומים הוצבו באזור מודיעין, בכדי למנוע מ"החוטפים" לנוע מאזור "החטיפה".

כוחות משטרה הוזעקו לישיבת 'מיר ברכפלד' בכדי לבדוק האם חסרים בהיכל הישיבה תלמידים, בניסיון להצליב מידע האם אכן נחטפו שני תלמידים מהישיבה. לאחר שעה קלה של סריקות, אותר בעל הרכב עם הרכב המדווח בביתו, ובכך הסתיים עוד אירוע הטרדה במחוז ש"י של המשטרה.

במשטרה אומרים כי אירועים מסוג זה מטרידים את מערכת הביטחון וגורמים לסיכון חיי אדם בשעת אמת. "מקווים שהרבנים יבינו את חומרת העניין וידברו עם הציבור שדבר מסוג זה הוא איסור חמור" אומר הצהריים גורם במשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר