חברון גרנביץ' יוצא להגנת אחיו גלעד גרנביץ' העצור

רכז המודיעין בלהב 433, החשוד בעבירות של מסירת מידע לעברייניים בתמורה לתשלום, הוא גלעד גרנביץ'. כעת, אחיו חברון גרנביץ' יוצא להגנתו וטוען: "קורבן לעלילה מרושעת" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברון גרנביץ' (צילום: ארכיון כיכר השבת)

בית המשפט השלום בירושלים התיר בצהריים (ראשון) לפרסם כי גלעד גרנביץ', הוא רכז המודיעין בלהב 433, שחשוד בעבירות של מסירת מידע לגורמים עברייניים בתמורה לתשלום.

מעצרו של גרנביץ' הוארך בארבעה ימים. השופטת כתבה בהחלטתה כי "החשדות התגברו מאוד ומצויים ברף הגבוה ביותר".

גלעד גרנביץ' הוא אחיהם של חברון גרנביץ' מבני ברק והעיתונאי אהרוץ גרנביץ' מ'משפחה'.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר חברון גרנביץ' כי "זה פשוט הזוי, הזוי. מדובר באדם שאת כל חייו הקדיש לעבודתו במשטרה. לא אחת במהלך הקריירה שלו הוא סיכן את החיים שלו. לחשוב שהוא ילך למכור רשימה של סוכנים סמויים תמורת אלפיים דולר? זה לא הגיוני בעליל".

"אבא שלי התקשר אליו לפני שנתיים, עם מספר רכב שחסם אותו בכדי שיברר לו מה שם בעל הרכב. הוא השיב לו כי גם בשביל כיבוד אב ואם הוא לא מוכן להפר אמונים ולמסור מידע מהמכשיר המשטרתי", מספר חברון.

לדבריו: "הנאמנות שלו לארגון הייתה טוטאלית ומחלטת, הוא סיכן עצמו ביודעים ויצא למבצעים של לכידת סוחרי סמים בתוככי משפחות פשע במודעות שהוא עלול חלילה להקריב את חייו למען המטרה החשובה".

"גם היום בדיון בהארכת המעצר אמרה השופטת למח"ש כי יש הרבה האשמות אך מעט ראיות ולכן תתחילו להזדרז", מוסיף חברון, "זה נותן לנו תקווה שבסוף השופטים יבינו שאחינו נפל קורבן לעלילה מרושעת".

בצהריים הפיץ חברון הודעה ברשתות החברתיות בנוסח הבא: "אחי גלעד גרנביץ' נמצא בשירות המשטרה וכוחות הביטחון מזה כ-30 שנה. במהלך עשרות השנים, לחם בארגוני הפשע, בהברחות הסמים, שימש כסוכן סמוי, מדובב והפעיל סוכנים סמויים ושתולים בארץ ובעולם.

"אחי גלעד גרנביץ' שם על לוח ליבו והקריב את חייו למלחמה בפשע בישראל ובחו"ל. בשרותו הצבאי במג"ב, נפצע בפיגוע ראווה ובמהלך כל שנות פעילותו במשטרה סיכן את חייו לא אחת כסוכן סמוי למען המטרה הנעלה והחשובה של מיגור הפשע בישראל.

"בעקבות הזעזועים האחרונים במשטרה ובפרט ביחידת להב 433, העלו על המוקד גם 'כבשים תמימים' ואין לי ספק שהוא אחד מהם. אין ספק כי מדובר בהאשמה חמורה שתתברר כנטולת שחר ויתברר כי 'ההר הוליד עכבר'.

"אנחנו מאמינים בחפותו המלאה ובימים הקרובים ישוחרר ממעצר מחוסר אשמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר