בכינוס חירום למען 'החינוך העצמאי': מרן הגראי"ל תרם 3,000 שקלים

מאות מנהלים השתתפו בכינוס חירום למען קרן ההסעות של 'החינוך העצמאי'. הגראי"ל שטיינמן תרם 3,000 שקלים, הגר"ח קנייבסקי תרם 1,200 שקל עבור ילד אחד (חרדים בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות מנהלי מוסדות של "החינוך העצמאי" מכל רחבי הארץ השתתפו הבוקר (ראשון) בכנס חירום שהתקיים באולמי ווגשל בבני ברק בראשותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

הכנס התקיים כמפגש המשך לכינוס שהתקיים לפני כחודש בראשותם של גדולי הדור לטובת קרן ההסעות של החינוך העצמאי העומדת לפני קריסה כלכלית.

בכנס הגדול השתתפו לצד מרן הגראי"ל, חבר מועצת גדולי התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן בב"ב הגאון רבי יצחק זילברשטיין, המשגיח הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי שנשא דברים נרגשים ותיאר את מצוקתם של 23 אלף ילדי הפריפריה שבאם לא יהיו הסעות הרי שהם יפלו חלילה לידי החינוך החילוני הכפרני.

"לא מדובר על ילדי החינוך העצמאי מהערים החרדיות", זעק הרב מישקובסקי, "מדובר על ילדים מבתים שומרי מסורת שללא פתרון ראוי לבעיית ההסעות עלולים ללכת ללמוד בבתי הספר הממלכתיים ואנו נאבד את נשמותיהם".

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן נשא אף הוא דברים נרגשים וקרא לציבור להתגייס למערכה כשהוא עצמו נרתם ותרם סכום נכבד של 3,000 שקלים.

ל"כיכר השבת" נודע כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי קרא אף הוא לעסקנים וביקש מהם לגייס את כלל הציבור לטובת המצווה. "על כל אברך ובן תורה לאמץ ילד שכזה והזכות של כך הינה גדולה ביותר", אמר מרן הגר"ח ותרם 1,200 שקלים עבור החזקת ילד אחד, אותם העביר לגר"ח מישקובסקי ולמוטל'ה קרליץ.

כזכור לפני כחודש התקיים כינוס החירום בבני ברק בהשתתפותם של כל גדולי הדור כאשר מרן ראש הישיבה נשא דברים נרגשים על חשיבות החינוך החרדי, החינוך לתורה ויראת שמיים והזהיר כי הכל חלילה עלול לרדת לטמיון באם לא יצילו את הילדים הצעירים הללו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר