בלעדי: השיחה בין מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל וכלתו הרבנית נצחיה יוסף ע"ה

"איפה נצחיה?" שאל מרן הגאון רבי עובדיה יוסף את קרובי משפחתו, וכשהגיעה איחל לה אריכות ימים והתעניין בשלומה של אמה. "כיכר השבת" מגיש תיעוד נדיר משיחת הגר"ע זצ"ל וכלתו המנוחה הרבנית נצחיה יוסף ע"ה (וידאו)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום בלעדי: כיכר השבת)

ברוך דיין האמת: הצהריים הלכה לעולמה הרבנית נצחיה יוסף ע"ה, רעייתו של הגאון הגדול רבי יעקב יוסף זצוק"ל וכלתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. הלוויתה תצא הערב בשעה 21:00 מבית המדרש בורכוב ברחוב דוד בירושלים.

קראו עוד: נפטרה הרבנית נצחיה יוסף, כלתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל

לידי "כיכר השבת" הגיעה תיעוד וידאו נדיר של שיחה בין הגר"ע יוסף זצ"ל לכלתו. השיחה נערכה במהלך פגישה נדירה שהתקיימה ברחוב הקבלן 45, במסגרתה הגיעו הגאון רבי יעקב יוסף ורעייתו להתברך על ידי מרן הגר"ע יוסף. לאחר דקות ארוכות של שיחה כשבחדר נוכחים בני משפחה רבים פנה מרן הגר"ע יוסף ושאל: "איפה נצחיה" והשניים שוחחו.

תמליל השיחה:

מרן הגר"ע יוסף: "איפה נצחיה?".

הגר"י יוסף: "הנה, היא פה".

מרן הגר"ע יוסף: "תבורכי מפי עליון, יאריך ימייך בטוב ושנותייך בנעימים. אמא שלך הייתה אצלי לפני זמן, לפני חודש, מה שלומה?".

הרבנית נצחיה: "בסדר ב"ה, הייתה בבית חולים ועכשיו יותר טוב ב"ה".

מרן הגר"ע יוסף: "רפואה שלימה, שתהיה בריאה, שנשמח בכם".

הרבנית נצחיה: "אמן, תודה רבה".

בשלב הזה סיפר הגר"י יוסף לאביו מרן הגר"ע יוסף על התקופה בה הרבנית רחל אזולאי, אמה של הרבנית נצחיה הלכה לרב יצחק ניסים בשביל שיעביר את בעלה הגאון רבי עמרם אזולאי מבית הדין בחיפה לירושלים.

מרן הגר"ע יוסף: "אה... זכרתי, היא הייתה אשה גבר, חשובה מאוד, לקחה הכל לידיים, הוא (רבי עמרם אזולאי. י-כ) עניו עליו השלום, אין לו כוח לדבר קשות, היא ידעה איך לדבר, תפסה את השור מהקרניים שלו".

צפו בשיחה המלאה - בלעדי ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר