רבי יקותיאל אבוחצירא ניבא את מועד הפסקת האש?

בני משפחתו של רבי יקותיאל אבוחצירא חששו שחופת בנו "תחרב" בשל המשך ירי הרקטות, אך אב המשפחה המקובל ביקש לא לבטל את האירוע. האם הוא חזה את הפסקת האש? (חרדים,ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: בועז בן ארי)

ידע מה ניבא? לחץ רב שרר בימים האחרונים אצל בני משפחתו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, זאת לאחר שירי הרקטות לא פסק ואף גבר בימים האחרונים, במיוחד לעבר העיר אשדוד - בה אמורה להתקיים הערב (שלישי) שמחה משפחתית.

בנו של האדמו"ר, תלמיד ישיבת מיר ברכפלד השוכנת במודיעין עילית, אמור להינשא הערב באולם שמחות בעיר, כשבאירוע צפויים להשתתף מאות אורחים מהקשת הרבנית והפוליטית. בסידור חופה וקידושין יכובד הגאון רבי אריה פינקל, ראש ישיבת מיר ברכפלד. בחתונה ישתתף גם גדול הזמר אברהם פריד, תזמורת המנגנים והזמר ברי וובר.

ביממה האחרונה, בני משפחתו של האדמו"ר נכנסו לחדרו והביעו חשש שמא החתונה "תיהרס" בעקבות ירי הרקטות. על-פי הדיווח ב'קו הסקופים', בני המשפחה שאלו אותו האם לקיים את החתונה במקום אחר, אך הרב היה נחרץ בדעתו כי אין לבטל את החתונה.

"אין לבטל את החתונה ויש לקיימה באותו מקום", השיב הרב תוך שהוא מנמק את תשובתו, "עד החתונה לא יהיו רקטות".

למרות הבטחתו של המקובל, ירי הרקטות לא פסק עד שעות אחר-הצהרים היום. מנגד, ארגון הטרור חמאס הודיע כי הושגה הפסקת אש עם ישראל, וכי בשעה 19:00 הערב, היא צפויה להיכנס לתוקפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר