הדאגה גוברת

דיווח: ייתכן והחמאס קשור להיעלמותו של אהרון סופר

לפי דיווח בדיילי ניוז, ייתכן ופעילי ארגון הטרור חמאס קשורים להיעלמותו של תלמיד הישיבה החרדי אהרון סופר. בדיווח הוזכר כי בפרשת חטיפת שלושת הנערים נטען בתחילה כי חמאס אינו קשור לאירוע כשהארגון אף לא ניסה לנהל משא ומתן - בניסיון לערוך הדמייה בין המקרים. תפילות בעולם למען אהרון בן חולדה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הוריו של סופר, אמש (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שישה ימים אחרי היעלמותו של אהרון סופר, תלמיד הישיבה בן ה-23 מירושלים, שנעדר מאז צהרי יום שישי האחרון כשטייל ביער ירושלים, מתחזק החשש כי הוא נחטף בידי גורמי טרור. לפי גורמים ישראלים שדיברו עם ה"דיילי ניוז", נבדקת האפשרות כי פעילי טרור קשורים לפרשה. יצויין, כי עד עתה לא העלה אף גורם רשמי את ההערכה שהיעלמות סופר קשורה לארגון טרור.

לפי הדיווח, נבדקת האפשרות כי פעילים של ארגון הטרור חמאס קשורים להיעלמות תלמיד הישיבה. עוד צויין כי ניסיון העבר מלמד כי היעדרויות מסוג זה, מביאות להערכה כי ייתכן ומדובר באירוע בו מעורבים פעילי טרור של חמאס.

בדיווח הוזכר כי במקרה חטיפת שלושת הנערים אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל שנחטפו ונרצחו על-ידי פעילי חמאס בחודש יוני, ארגון הטרור חמאס הכחיש תחילה את מעורבותו ואף לא ניסה לנהל משא-ומתן.

הוריו של סופר, אמש (צילום: שלומי כהן)

הצהריים, נפגשו הוריו של אהרון סופר עם מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פריינטי. במשטרה אמרו כי פיקוד המרחב וראש צוות החקירה המיוחד שהוקם עומדים בקשר שוטף עם ההורים ומעדכנים אותם מדי יום בפעולות שמתבצעות.

"המשטרה עושה כמיטב יכולה ומשקיעה את כל משאביה לאיתורו של אהרון", אמר מפקד המחוז להורים. ההורים הודו לממ"ז ולמשטרה ואמרו כי "הם מחבקים את השוטרים והמתנדבים, על פעילותם הרבה לאורך הימים והלילות לאיתור בנם אהרון".

ראש צוות החקירה המיוחד סנ"צ גלעד בהט ציין בפגישה כי "עם קבלת הדיווח על ההיעדרות, הופעלו מאות שוטרים ומתנדבים לסריקת יער ירושלים. המשטרה מרכזת פעילות של מתנדבים, יחידות חילוץ מקצועיות ומפעילה אמצעים רבים".

לדבריו "הסריקות התמקדו ביער ירושלים, בשכונות הסמוכות ליער ובאזור מגוריו של הנעדר והיום החיפושים התרחבו למעגל רחוק יותר בניסיון לאתרו".

כזכור, אהרון סופר טייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים עם חברו, אך כשהגיעו למקום מדרון, חברו סירב לרדת יחד אתו והודיע לו כי יפגוש אותו בצד השני. השניים נפרדו ומאז נעלמו עקבותיו של סופר. חברו, חשב תחילה כי הוא פנה לישיבה ומשלא מצא אותו שם, הודיע על היעלמותו ומאז ערב שבת מתנהלים אחריו חיפושים בסיוע מאות מתנדבים וגורמי הביטחון.

תיאורו על פי המשטרה: מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ׳, זקן ג'ינג'י קצוץ, מרכיב משקפיים. לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה וכיפה שחורה.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר