ח"כ אייכלר בדיון חירום:

"המלחמה של לפיד ופירון נגד הילד היהודי נמשכת"

ראשי הערים החרדיות התכנסו לדיון חירום בעקבות הקיצוץ המסתמן בתקציב הצהרונים של הילדים החרדים למימון המבצע בעזה. ח"כ ישראל אייכלר תקף בחריפות את היוזמה ואמר: "יש להציל את ילדי ישראל מצפורני הטורפים. שליטי עזה כבר נאלצו להסכים להפסקת אש נגד ילדי ישראל אבל ממשלת לפיד ופירון ממשיכה במלחמה נגד הילד היהודי" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ח"כ ישראל אייכלר (צילום: פלאש 90)

בדיון חירום שערכו ראשי הערים החרדיות אמש (רביעי) בלשכת ראש העיר בני ברק חנוך זייברט, נדונה התוכנית של משרדי החינוך והאוצר, לקצץ בתקציב הצהרונים של ילדי החינוך החרדי בכל רחבי הארץ, זאת במסגרת מימון המלחמה בעזה.

המימון, כך לפי התוכנית, ייערך על ידי קיצוץ רוחבי של מיליארד וחצי שקלים, כאשר כל משרד רשאי לקבוע מהיכן יקוצץ הסכום הנדרש ממנו.

לראשי הערים נודע כי תקציב הצהרונים שבהם מזינים ארוחת צהריים חמה לילדי עניי ישראל יקוצץ ראשון על ידי משרד החינוך החולש על קרוב לחמישים מיליארד שקלים.

בהתראה קצרה התייצבו ראשי הערים החרדיות, בני ברק, בית שמש, ביתר, אלעד ומודיעין עלית יחד עם ח"כ ישראל אייכלר לדון בדרכים למנוע את רוע הגזירה שהייתה אמורה לעלות על שולחן הקיצוצים בממשלה.

ח"כ אייכלר אמר בדיון כי "יש להציל את ילדי ישראל מצפורני הטורפים, בממשלת הזדון, שלא התייאשו ממלחמתם בחרדים. שליטי עזה כבר נאלצו להסכים להפסקת אש, נגד ילדי ישראל בדרום הארץ, אבל ממשלת לפיד ופירון ממשיכה במלחמה נגד הילד היהודי הלומד תורה והוריו החרדים, בלי רחמים".

"אנו חייבים להגן על ילדי ישראל העניים, בכל הכלים הדלים העומדים לרשותנו", אמר אייכלר, "אנחנו נפנה אל שרי הממשלה ולשכת ראש הממשלה, שלא יאמרו של ידעו מכך, שבטרם נסתיימה המלחמה בעזה, כבר נפתחה מלחמת הרעבה נגד ילדי ישראל העניים ביותר".

"אם משרד החינוך יפיק את זממו, לגזול את כבשת הרש בהוצאת המנה החמה היומית מילדי העניים, הזקוקים לכך ביותר, יש לדאוג להוצאת תקציבי כל הצהרונים ממשרד החינוך ולהחזירם למשרד התעסוקה, כבעבר", טען אייכלר.

לדבריו: "האינטרס של שר הכלכלה, לאפשר יציאת אמהות לעבודה, שקיים לגבי המעונות יהיה גם לגבי הצהרונים. הפסקת מנות הצהרונים, ימנע מרוב האמהות את היכולת לצאת לעבוד ולסייע לפרנסת הבית. כי התשלום עבור הילדים, יאכל את כל המשכורת הדלה שהאמא מביאה".

"מדובר במשפחות דלות, שגם כשהאמא תישאר בבית, לא יהיה לה ממה להכין ארוחה לילד", אמר ח"כ ישראל אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר