היועץ החרדי של פירון: "אייכלר שקרן, מייצג פופוליזם נחות"

בעקבות דבריו של ח"כ אייכלר נגד שר החינוך, יועצו החרדי של פירון, יוצא במתקפה חזיתית: "אייכלר שקרן, 'קיומו של ה'אייכלריזם' נטול הבושה צריך להדאיג את כולנו" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישראל אייכלר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מוקדם יותר הבוקר (ה') הבאנו ב'כיכר השבת' את דבריו של ח"כ ישראל אייכלר במהלך דיון חירום שערכו ראשי הערים החרדיות בבני ברק. שם תקף הח"כ הבעלזאי בחדות את שי פירון שר החינוך (יש עתיד) על מלחמתו בדת ו"בילד היהודי הלומד תורה", כאשר הפעם - לטענת אייכלר - קיצץ השר פירון בצהרונים לחרדים.

אייכלר נקט כדרכו בלשון חריפה וציורית ואמר, "להציל את ילדי ישראל מצפורני הטורפים, בממשלת הזדון, שלא התייאשו ממלחמתם בחרדים. שליטי עזה כבר נאלצו להסכים להפסקת אש, נגד ילדי ישראל בדרום הארץ, אבל ממשלת לפיד ופירון ממשיכה במלחמה נגד הילד היהודי הלומד תורה והוריו החרדים, בלי רחמים", דברי אייכלר.

יועצו החרדי של שי פירון קרא את הדברים, זעם ויצא במתקפה חריפה ביותר כנגד ח"כ אייכלר וטוען כי הוא משקר לציבור: "ראשית, העובדות: הקיצוץ המצער בתקציבי הצהרונים כתוצאה מהלחימה נוגע לכלל תושבי ישראל הזכאים לכך ולא רק לציבור החרדי.

"כל זה לא הפריע לאייכלר לשקר לציבור, כפי שהוא עושה פעמים רבות, ולהפיץ שמשרד החינוך לוחם במגזר החרדי".

"המלחמה היחידה נגד המגזר החרדי, שאייכלר כה רוצה בה" הוסיף היועץ ותקף: "מתנהלת אך ורק בראשו ובהצהרותיו המתלהמות, ומשרתת אותו היטב".

באופן לא אופייני, היועץ בחר הפעם בהתנסחות קשה נגד ח"כ אייכלר ואמר: "אייכלר מייצג את הפופוליזם מהרמה הנחותה ביותר של העסקונה החרדית הפוליטית. קיומו של ה'אייכלריזם' נטול הבושה צריך להדאיג כל אדם בציבור החרדי, יותר מכל דבר אחר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר