לאחר ימים של דאגה

'נמצאה גופה לבושה בגדים שחורים': נבדק קשר לנעדר

סאגת ההיעדרות הסתיימה? בשעה האחרונה מדווחים הצוותים שיצאו לחפש את בחור הישיבה הנעדר אהרון סופר כי התגלתה גופת אדם ביער ירושלים. המשטרה: "נמצאה גופת אדם לבושה בגדים שחורים בתעלה. בשלב זה טרם זוהתה הגופה ונבדקת האפשרות כי מדובר בנעדר אהרון סופר" (חדשות, חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באלול תשע"ד | 28.08.14
זירת מציאת הגופה (צילום: "חדשות 24")

לאחר ימים ארוכים של חיפושים ודאגה, צוותי החיפוש אחר הנעדר אהרון סופר גילו בשעה האחרונה (חמישי) גופת אדם ביער ירושלים - באזור החיפושים הראשוני - מה שהוביל להפסקת החיפושים אחר סופר.

כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה בה התגלתה הגופה וכעת נבדקים כל הממצאים שהתגלו בשטח בכדי לקבל אימות סופי. מהמשטרה נמסר: "לאחר הערכת מצב שהתקיימה היום בראשות סממ"ר ציון, נצ"מ מוטי לוי, הורחב מעגל הסריקות".

לדברי המשטרה, "השטח הנוסף חולק לגזרות חיפוש, שבמהלכן אותרה בתעלה ביער הסמוך לעין כרם גופת אדם לבושה בבגדים שחורים. רופא מד"א קבע מוות. חוקרי זיהוי מחוז ירושלים ומעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי מהמטה הארצי מבצעים פעולות בזירה לאיסוף ממצאים היכולים לסייע לחקירה לבירור נסיבות המוות".

במשטרה הוסיפו: "בשלב זה טרם זוהתה הגופה ונבדקת האפשרות כי מדובר בנעדר אהרון סופר"

ישראל ארליך מתנדב איחוד הצלה מסר: "יצאנו מהחפ"ק של איחוד הצלה אני וחברים נוספים שהגיעו לסייע בחיפושים ולאחר כשעה של הליכה רגלית איתרנו גופה בין השיחים. ככל הנראה מדובר בגופת הנעדר. דרך רשת הקשר של איחוד הצלה עדכנתי את המוקדנים שהזעיקו למקום את רכבי השטח של איחוד הצלה וכוחות גדולים של משטרה וזיהוי פלילי שייבדקו את זהותה, מצער שהאירוע הסתיים בטרגדיה כה קשה".

כזכור, רק הבוקר החליטו במשטרת ירושלים על הגדלת טווח החיפושים אחר סופר, כאשר החיפושים התרחבו גם אל שכונת עין כרם, קרית יובל, בית זית, בית וגן והר נוף, כל זאת במטרה לאתר את הנעדר או חפצים השייכים לו.

כזכור, רק אמש דווח כי ייתכן וארגון החמאס עומד מאחורי היעלמותו של סופר. כך דיווח ה"ניו יורק דיילי ניוז". עם זאת, אף גורם רשמי בישראל לא אישר את הדיווח.

בימים האחרונים הגיעו אמו ואביו של אהרון סופר אל ישראל בכדי לעורר את הציבור, כלי התקשורת וכוחות הביטחון לחפש אחריו ביתר שאת. האם אף נפגשה עם אמו של נפתלי פרנקל הי"ד, שנחטף ונרצח על ידי מחבלי חמאס. האם פרסמה קטע וידאו בו התחננה מהציבור לעזור בחיפושים אחר בנה.

המפגש המרגש בין אמו של נפתלי פרנקל הי"ד לאמו של אהרון סופר (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

כזכור, אהרון סופר טייל ביום שישי האחרון ביער ירושלים עם חברו, אך כשהגיעו למקום מדרון, חברו סירב לרדת יחד אתו והודיע לו כי יפגוש אותו בצד השני.

השניים נפרדו ומאז נעלמו עקבותיו של סופר. חברו, חשב תחילה כי הוא פנה לישיבה ומשלא מצא אותו שם, הודיע על היעלמותו ומאז ערב שבת מתנהלים אחריו חיפושים בסיוע מאות מתנדבים וגורמי הביטחון.

כאמור, כעת נראה כי מסע החיפושים תם עם איתור הגופה.

החיפושים אחר הנעדר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר