מאות בעצרת לזכרו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף

במלאות אחד עשר חודש לפטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל התכנסו מאות בבנייני האומה בעצרת מיוחדת לזכרו • מיעוט המשתתפים ישפיע האם תתקיים עצרת הענק באצטדיון רמת גן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן והגר"י יוסף צופים בסרט לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (צילום: שלומי כהן)

11 חודש לפטירת פוסק הדור: מאות בני אדם, תלמידיו ומוקירי זכרו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל הגיעו אמש (חמישי) לעצרת לזכרו של הרב שהתקיימה בבנייני האומה בירושלים.

באירוע, שלא נרשם כהצלחה, השתתפו בין היתר נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, הראשל"צ ונשיא בית הדין הרבני הגדול רבי יצחק יוסף, הראשל"צ הגאון רבי אליהו בקשי דורון, המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי, ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי משה צדקה, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' הגאון רבי יהודה כהן, הגאון רבי אליהו אברג'ל. חברי הכנסת של ש"ס.

במהלך האירוע, באורח נדיר, הוקרנו תמונות של מרן הגר"ע יוסף עם הראשל"צ הגאון רבי מרדכי אליהו.

שיא האירוע היה כאשר הוקרן סרט זיכרון למרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, היה ניתן להבחין בראשל"צ הגר"י יוסף, הגר"ד יוסף ואריה דרעי מזילים דמעה.

בש"ס יש מי שמעריכים כי מיעוט המשתתפים בעצרת אמש ישפיע על ההחלטה האם לקיים את עצרת הענק באצטדיון רמת גן או שמא להפחית בציפיות ולהעביר את האירוע למיקום אחר בשל החשש למיעוט משתתפים.

צפו בגלריה של צלם "כיכר השבת" שלומי כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר