מחפשים מוצא? פקחי משרד החינוך מסיירים בבית שמש

פקחי משרד החינוך החלו לסייר הבוקר בבתי ספר חרדיים בבית שמש, ככל הנראה בניסיון לחפש מקומות חלופיים עבור 140 התלמידות מ'משכנות דעת' למציאת פתרון (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ילדה חרדית בבית הספר המריבה, הבוקר (צילום: פלאש 90)

אחרי שנחלו תבוסה בשני דיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים, במשרד החינוך עושים כל שביכולתם על מנת למצוא פתרון שיביא לאנחת רווחה בציבור החילוני בעיר בית שמש.

לאור זאת, החל מהבוקר (שני) בודקים פקחי משרד החינוך מקומות חלופיים עבור התלמידות החרדיות של מוסד 'משכנות דעת' שבהוראת בית המשפט הושארו במתחם בית הספר "שפות ותרבויות" החילוני.

פקחי המשרד החלו לסייר מאז שעות הבוקר המוקדמות בבתי ספר חרדיים, בניסיון לחפש מקומות חלופיים עבור 140 התלמידות מבית הספר 'משכנות דעת', זאת כדי להציג חלופה לבית המשפט.

גורם בעיריית בית שמש העריך בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אותם פקחים הגיעו על מנת לבדוק האם ישנן כיתות ריקות במתחמים של בתי הספר החרדיים, זאת על מנת לשוב לבית המשפט ולומר לו כי יש מקומות לאכלס את התלמידות, זאת למרות שאנחנו חיפשנו ולא מצאנו".

הגורם אמר עוד כי ייתכן ואותם "פקחים מנסים גם לבדוק האם ישנן מסודות שאין להם רישיונות או ליקויים וזאת כנקמה על ההפסד", אך מיד הבהיר כי "הסיכוי לכך הוא קלוש".

במשרד החינוך סירבו להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר