השטח מתעורר? אלפים בעצרות ש"ס בפתח תקווה ובבני ברק

אלפים השתתפו בעצרות התעוררות של תנועת ש"ס בפתח תקווה ובבני ברק במלאות 11 חודש לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, בהשתתפות רבני ומנהיגי תנועת ש"ס. צפו בגלריה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
עצרת ש"ס בפתח תקווה, אמש (צילומים: יעקב כהן ושוקי לרר)

11 חודשים לפטירת פוסק הדור: אמש (שלישי) התקיימו שתי עצרות מרכזיות לזכרו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, בבני ברק ובפתח תקווה.

למעלה 2,000 איש השתתפו בעצרת בהיכל התרבות בפתח תקווה, שאורגנה על-ידי ממלא מקום ראש העיר ויו"ר סיעת ש"ס בעירייה, אוריאל בוסו, בשיתוף עם ארגון "אל המעיין" והעומד בראשו הרב משה אילוז.

האלפים שתו בצמא את דבריהם של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף ואחיו הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה. על החלק האומנותי ניצח הפייטן יחיאל נהרי.

במקביל, נערכה עצרת באולם משואות בבני ברק, המכיל כמה מאות מקומות, בה השתתפו כאלף וחמש מאות איש, חלקם נאלצו להישאר מחוץ לאולם מחוסר מקום. את העצרת ארגנו יו"ר ש"ס בעירייה אלי דדון ועוזרו יחד עם ארגון "אל המעיין".

בש"ס טוענים כי מדובר בהצלחה נוספת מאחר ומדובר בעצרת ראשונה בחודש אלול לאחר שנים רבות בהן לא ערכה ש"ס עצרות התעוררות. מנגד, יש מי שטוען כי בעיר בה ישנם למעלה מ-30 אלף מצביעי ש"ס, אם רק 1,500 משתתפים בעצרת של התנועה, זו אינה הצלחה.

במהלך הדרשה שמסר הראשל"צ הגר"י יוסף הוא סיפר: "השתתפתי באירוע שהתקיים לפני עשרות שנים כאשר נכחתי לצד אבי מרן זצ״ל, בכינוס המוני, וכמעט שלא נכחו שם בני עדות המזרח, מרן הבטיח לי אז ואמר בעוד עשרות שנים יהיו אלפי בני תורה מבני עדות המזרח, החזון הזה, חזון עובדיה, התגשם".

צפו בתיעוד מהעצרות בפתח תקווה ובבני ברק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר