שפות ותרבויות: ההורים החילונים באולטימטום מיותר לעירייה

ועד ההורים בבית ספר "שפות ותרבויות" בבית שמש יצאו באולטימטום לעירייה בדרישה להסיר מחיצה פנימית שנבנתה, אלא שההחלטה על הסרת המחיצה התקבלה כבר אתמול (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
החומה בחצר שפורקה (צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90)

בית ספר המריבה שוב סוער: ועד ההורים בבית הספר "שפות ותרבויות" בבית שמש, שחלקו הוקצה לטובת בית ספר חרדי, מאיים לפרק את מחיצת ההפרדה הפנימית שנבנתה בבית הספר, במידה והעירייה לא תפרק את המחיצה.

ההורים הציבו אולטימטום לפיו על העירייה להרוס את ההפרדה עד לשעה 15:00 בצהריים. "הנהגת ההורים לא מוכנה להשלים עוד עם הפגיעה המתמשכת בילדיהם", כתבו ההורים בהודעתם.

ההורים קובלים על כך שבניגוד להחלטת בית המשפט לעניינים מנהליים להסיר את גדר ההפרדה במתחם בית הספר, העירייה לא פעלה לציית לפסיקה והשאירה את הגדר הפנימית ו"העדיפה לפרק את הגדר החיצונית שגרמה לסערה הציבורית, ולא את הגדר הפנימית שאיש לא ידע על קיומה", כלשונם.

דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "בישיבה שהתקיימה אתמול בעיריית בית שמש עם משרד החינוך וביה"ס שפות ותרבויות סוכם כי היום לאחר שעות הלימודים תוסר המחיצה, על מנת שתלמידים לא יפגעו מהעבודות".

בעירייה מותחים ביקורת נוקבת כנגד ההורים ואומרים כי הצעד בו הם נקטו נובע מרצון לתפוס כותרות בתקשורת. "אנו מתפלאים מהתנהלות ועד ההורים שמחפש לייצר בכוח כותרות שליליות לעיר בית שמש", אומרים בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר