התלונה החדשה: "מחיצת הפרדה משולחנות וכסאות"

עיריית בית שמש הרסה את מחיצת ההפרדה הפנימית בבית הספר "שפות ותרבויות", אך כעת ההורים מתלוננים כי ביה"ס החרדי הקים מחיצת הפרדה משולחנות וכסאות (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של חנה ז'ורנו)

שעות אחדות אחרי שוועד ההורים בבית הספר "שפות ותרבויות" בבית שמש, שחלקו הוקצה לטובת בית ספר חרדי, הציב אולטימטום לעירייה לפרק את מחיצת ההפרדה הפנימית שנבנתה בבית הספר, עובדי העירייה הגיעו אל מתחם המוסד ופירקו את הגדר הפנימית, כפי שהחליטה העירייה עוד בטרם הוצב האולטימטום.

ההורים קבלו על כך שבניגוד להחלטת בית המשפט לעניינים מנהליים להסיר את גדר ההפרדה במתחם בית הספר, העירייה לא פעלה לציית לפסיקה והשאירה את הגדר הפנימית ו"העדיפה לפרק את הגדר החיצונית שגרמה לסערה הציבורית, ולא את הגדר הפנימית שאיש לא ידע על קיומה", כלשונם.

אלא שכאן לא תם המאבק. הבוקר (רביעי) טוענים ההורים כי הנהלת בית הספר החרדי הציבה גדר הפרדה ארעית באמצעות שולחנות וכיסאות, שיחצוץ בין שתי המוסדות בכדי ש"הילדות לא יראו האחת את השנייה", כלשון ההורים.

גורם בעירייה הסביר היום ל"כיכר השבת" כי ההחלטה לפרק את המחיצה הפנימית נבעה אך ורק "בכדי להתחשב בתלמידות שלא ייכנסו שוב לאווירת מלחמה. יכולנו הרי לפרק את הגדר עוד בשעות הבוקר אתמול אך רצינו שהילדות לא יראו את כל המהומה והמתנו לסיום הלימודים".

דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, מסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "מדובר בניסיון נוסף של נציגי שפות ותרבויות להלהיט את הרוחות ולעורר פרובוקציות מיותרות.

"עיריית בית שמש הסירה מיוזמתה את כל המחיצות החיצוניות והפנימיות ובתיאום מלא עם משרד החינוך, כעת הכל תקין ובטיחותי באישור קצין הבטיחות.

"מנכ"ל העירייה עו"ד מתי חותה, ערך הבוקר סיור בבית הספר לבדיקת הטענות החדשות וגילה כי מדובר בזוטות שהינן ברמת טיפול של אב בית ובמידה והייתה הדברות תקינה בין מנהלות בית הספר לא הייתה נוצרת כל בעיה וכל חיכוך.

"בסיום הסיור הגיעו הצדדים להסדר מלא בנוגע לשימוש בשירותים וסוכם כי יתקיים ערוץ הדברות בין המנהלות בתיווכה של מנהלת אגף החינוך בעירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר