קופאית חרדית חושפת את חייהן של הקופאיות החרדיות: יחס לא אנושי, סבל ודמעות

מיכל ליבוביץ', חושפת בצעד אמיץ את מנת חלקן של הקופאית החרדיות: "חלקן לא מצליחות לעצור את הדמעות בשל היחס של האנשים כלפיהן וגם אני הייתי כזאת!" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מיכל רחלי ליבוביץ' (צילום: באדיבות המצלם)

ישנם המכנים אותן הנשים השקופות שאיש אינו שם לב לפעילותן, כעת באופן נדיר, אחת הקופאיות החרדיות העובדת לפרנסה במכולת בקריית אתא - עיר מגוריה, חושפת את סיפור חייהן של הקופאיות שעובדות שעות רבות בדלפק וזוכות ליחס לא אנושי מהלקוחות.

מיכל רחלי ליבוביץ', תושבת העיר קריית אתא, עובדת לפרנסתה כקופאית במכולת בעיר מגוריה מזה כארבע שנים. רגע לפני ראש השנה היא בחרה לחשוף את הכעס שלה ושל עמיתיה לעבודה נגד הלקוחות שלעתים לא מתייחסים אליהם באופן ראוי, ומבחינתה המועד הזה הוא הזמן המתאים לדרוש מהלקוחות לבקש את סליחתם.

בפוסט רווי אמוציות וגילויים ברשת החברתית פייסבוק, היא מספרת כי עזבה את התחום רק בגלל אותם התנהגויות של לקוחות, ולבסוף שבה לעבוד בגלל שלא היה לה מקור פרנסה אחר. "כאחת שעובדת בתור קופאית, כן חזרתי לזה. עשיתי הפסקה לפני והבטחתי לעצמי לא לחזור לזה, אבל המציאות שמחייבת לצאת לעבוד עשתה את שלה. עכשיו, כשהחג כבר בפתח והקניות עד לב השמיים רק רציתי להגיד שבסך הכול מאחורי הקופה הזאת, שאתם שמים עליה את המוצרים שלכם עומדת יושבת בחורה שבאה לעבוד, כמו בכל עבודה שצריכה לכבד את בעליה".

"לא תמיד המוצרים מקודדים נכון? יש דרך להגיד! המוצרים יותר יקרים מחנות אחרת? בחירה שלכם איפה לקנות ואיפה לא! יש הרבה אנשים ומשפחות שבאות לקנות, ולמרות הכל מחייכים לקופאית ולא באים ביציאות כאלה ואחרות. עכשיו, בשעות של לחץ, אתם אולי רוצים להגיע הביתה מהר, ואתם מגיעים לקופה ויש תור. תאמינו לי שאנחנו עושות הכל כדי לזרז את המוצרים הכי מהר שאפשר! וכמו שאתם רוצים ללכת הביתה ככה גם אנחנו!". היא כותבת בזעם.

האישה מבקשת כי "בפעם הבאה שאתם הולכים לקניות, גם אם אתם עייפים, מותשים או ממהרים, התאזרו עוד קצת סבלנות! קצת סבלנות לישראלים שאיבדו קצת את מה שהיה להם! תעריכו ותשתדלו לחייך, או לפחות לא לכעוס ולצעוק על קופאיות שבסך הכול באות לעבוד ונמצאות עד השעות המאוחרות! ומעבירות לכם את המוצרים ומשתדלות תמיד לחייך, להבין ולהעביר".

"חלקן לא מצליחות לעצור את הדמעות מרוב שהן נפגעות מהיחס של האנשים כלפיהן וגם אני הייתי כזאת! אבל לצערי הזמן עושה את שלו! אז אנא, תשתדלו בקניות הבאות שלכם קצת יותר כי מאחורי הקופה יש בסך הכול נשמה טובה!". היא כותבת לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר